Rynek. Front wojenny dla konkurujących o klientów sprzedawców. Świątynia materialistów. Istny raj dla żebraków i złodziei (dobrze Wam radzę, pilnujcie swojego portfela!). Krótko mówiąc: głośno, tłoczno i kolorowo. Jest to największe centrum handlu Królestwa, które nierzadko wita gości z zagranicy. Można znaleźć tu prawie wszystko, od mniej lub bardziej świeżego mięsa, przez prezenty na ślub Waszego znajomego, aż do przedmiotów magicznych, które pozwolę sobie przedstawić.
Ale, ale, jeszcze nie rzucajcie się na te karpie w promocji! Najpierw sprawdźcie czy macie wystarczającą ilość gotówki:
BANK
Ametrine - 1 172 KŁ
Jastes - 882 KŁ
Karwiela - 625 KŁ
Lys i Tin - 1 078 KŁ
Saki - 319 KŁ
Macie? No to udanych łowów!
Eliksir Magte
Działanie: zwiększa energię w zakresie jednego z żywiołów
Skutek: otrzymanie jednej dodatkowej mocy (o ile wilk ma ich mniej niż 6)
Cena: 400 Łusek
~⍣~
Eliksir Abali
Działanie: znacząco zwiększa energię i nową część ukierunkowuje na nieznany wilkowi wcześniej żywioł
Skutek: obudzenie kolejnego żywiołu (o ile wilk ma ich mniej niż 3)
Cena: 600 Łusek
~⍣~
Eliksir Jeug
Działanie: odmładza organizm, nie pozbawiając przeżytych doświadczeń
Skutek: zrzuca ostatnie 2 lata z grzbietu (i czujesz się jak młody duch!)
Cena: 850 Łusek
~⍣~
Eliksir Budhana
Działanie: postarza organizm o 2 lata
Skutek: spożywający odczuwa większe zmęczenie i ból w kościach
Cena: 850 Łusek
~⍣~
Eliksir Dashuri
Działanie: powoduje obsesję na punkcie wilka, którego krew została zmieszana z płynem
Skutek: wilk zakochuje się na zabój
Cena: 400 Łusek
~⍣~
Eliksir Krahia
Działanie: pozbawia jakichkolwiek dobrych emocji
Skutek: nieodwracalna zmiana charakteru i wieczna anhedonia
Cena: 700 Łusek
~⍣~
Eliksir Wanshin
Działanie: doprowadza do szaleństwa
Skutek: spożywający zaczyna doświadczać halucynacji i zupełnie zapomina, kim jest
Cena: 500 Łusek
~⍣~
Eliksir Shaanti
Działanie: koi umysł i duszę
Skutek: niweluje działanie Eliksiru Wanshin
Cena: 700 Łusek
~⍣~
Eliksir Maut
Działanie: powoduje gwałtowne kurczenie się mięśni i doprowadza do śmierci poprzez uduszenie
Skutek: wróg przestaje być problemem, tym razem na dobre
Cena: 600 Łusek
Oczy Sampark
Forma: podzielony na połowy kamień
Korzyści: długodystansowa komunikacja między dwoma wilkami posiadającymi jego dwie części (oczy muszą być wtedy w bliskiej odległości od ciała każdego z wilków)
Cena: 300 Łusek
~⍣~
Koue
Forma: bransoleta
Korzyści: zwiększona odporność na zimno
Cena: 200 Łusek
~⍣~
Kamień Shagti
Forma: wisior
Korzyści: zużywanie mniejszej ilości energii przy używaniu mocy
Cena: 300 Łusek
~⍣~
Kamień Werstad
Forma: kamień
Korzyści: odporność na niektóre przyziemne klątwy
Cena: 700 Łusek
~⍣~
Kamień Życzeń
Forma: kamień
Korzyści: spełnienie jednego życzenia (bez wskrzeszania, zmieniania żywiołów, mocy, dostawania się na stanowiska, na które wilk nie spełnia wymagań itp)
Cena: 1000 Łusek
Płaszcz Lasu
Korzyści: +5 punktów magii
Cena: 300 Łusek
~⍣~
Płaszcz Południowego Wiatru
Korzyści: +5 punktów szybkości
Cena: 300 Łusek
~⍣~
Płaszcz Nocy
Korzyści: +5 punktów zwinności
Cena: 300 Łusek
~⍣~
Stalowa zbroja
Korzyści: +5 punktów siły
Cena: 300 Łusek
Zwój Kandydata
Korzyści: otrzymanie kolejnego stanowiska
Cena: 250 Łusek
~⍣~
Proszek ze smoczej łuski
Korzyści: +5 punktów latania
Cena: 300 Łusek
~⍣~
Kula Rakshy
Korzyści: pozwala zobaczyć jedno pożądane wydarzenie z przeszłości, czasami więcej - o ile są one krótkie
Cena: 550 Łusek
~⍣~
Wizjer Katioma
Korzyści: umożliwia rozmawianie z duchami
Cena: 500 Łusek
~⍣~
Lira Matonga
Korzyści: jej melodia kiełzna bestie
Cena: 400 Łusek
1 punkt - 25 Łusek
2 punkty - 50 Łusek
5 punktów - 125 Łusek
10 punktów - 250 Łusek
20 punktów - 500 Łusek
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz