NPC

    NPC - non-playable character - postać zależna wyłącznie od administracji, która współistnieje w realiach Królestwa razem z naszymi bohaterami. Za wyjątkiem eventów, nie mogą być używani jako towarzysze do pisania, jednak śmiało możecie ich wykorzystywać w swoich opowiadaniach. Budują nasze uniwersum i są tu tylko dla was~ Jeśli uważacie, że macie świetny pomysł na NPC lub jakaś postać pojawia się w historii waszego wilka (niekoniecznie wilk) i chcecie zamieścić ją na liście obywateli królestwa do wykorzystania - śmiało kontaktujcie są z administracją!

Ze względu na dużą ilość informacji na tej stronie, zalecamy szukać konkretnych postaci/stanowisk za pomocą klawisza F3 c:




Królowa oraz Król

Naira

Ród: Z Rodu Veliciuszy
Wiek: 10 lat, 6 miesięcy
Płeć: Wadera ♀
Rasa: Sivarius
Stan: Królowa (kracja)
Żywioł: Śnieg, Pogoda
Miejsce pobytu: Królestwo Północy, Centrum, Pałac Królewski

Opis: Wyjątkowo opanowana, a przy tym rozsądna wadera roztaczająca aurę dostojności. Wysoka posiadaczka grubego, śnieżnobiałego futra oraz złotych oczu będących symbolem mądrości, z grzbietu wyrastają jej masywne skrzydła.  Pomimo bycia drugim dzieckiem poprzedniej pary królewskiej, Naira przejęła tron zamiast swojego starszego bliźniaka, Ariana, już w wieku 5 lat, gdy ten postanowił opuścić ziemie królestwa. Niedługo później wadera poślubiła zerdińskiego władcę, Tergisa, by zapobiec wojnie między Królestwem Północy, a plemieniem zamieszkującym dotychczas Wschodnie Pustkowia, a z tego związku powstała ich córka- Nerys. Pomimo pierwotnych uprzedzeń, jakoby wilk niebędący pierwszym potomkiem poprzedniego pokolenia nie powinien zasiadać na tronie, Naira odnajduje się znakomicie na swojej posadzie i posiada uwielbienie znacznej większości Królestwa.


Tergis

Ród: Z Ojca Sevora i Matki Akadame
Wiek: 12 lat, 6 miesięcy
Płeć: Basior♂  
Rasa: Zerdin
Stan: Król (kracja)
Żywioł: Cień, Krew, Ogień
Miejsce pobytu: Królestwo Północy, Centrum, Pałac Królewski

Opis: Powiedzenie, że ten basior ma dystans do siebie byłoby całkowitym zakłamaniem rzeczywistości. Jest królewsko wyniosły, cyniczny i zdecydowanie nie ma opcji, aby ktokolwiek wszedł mu na głowę lub zakwestionował rolę, jaką pełni w królestwie. Tergis reprezentuje wszystkie cechy Zerdina wychowanego na południu- bezwzględność oraz wybuchowość, tonowane jednak doskonałym zmysłem strategicznym. Potrafi dowodzić zarówno pojedynczym jednostkom, jak i całej armii stalową łapą, dążąc po trupach do zwycięstwa. Już przed wielu laty próbował podbić ziemię Królestwa Północy wraz ze swoim oddziałem, jednak wtedy na przeciw wyszła mu Naira z propozycją ślubu, a tym samym - okazją, aby Zerdini wkroczyli na tereny Królestwa. Tergis nie zastanawiał się długo. W ramach sojuszu przyjął Eruzana za swego patrona, a rok później na świat przyszła królewska córka - Nerys. Nietrudno jest odgadnąć, iż nie cieszy nawet w połowie tak wielką miłością od poddanych jak jego małżonka, aczkolwiek może się cieszyć zdecydowanym poparciem wilków, których ze sobą sprowadził, akceptując propozycję ślubu. 
Jego umaszczenie jest czarne z szarymi odmianami, a oczy są czerwone. Pod krótką warstwą włosa odznaczają się silne mięśnie karku i łap, nie odejmując mu jednak smukłości sylwetki.


Pozostali

Nerys

Ród: Z Rodu Veliciuszy
Wiek: 4 lata, 6 miesięcy
Płeć: Wadera♀
Rasa: Zerdin/Sivarius
Stan: Następczyni tronu (kracja)
Żywioł: Czas, Krew
Miejsce pobytu: Królestwo Północy, Centrum, Pałac Królewski

Opis: Dowód (dosłownie) koronny w kwestii sojuszu między Królestwem Północy, a Wschodnimi Pustkowiami- pierwszy potomek królowej Nairy i króla Tergisa. Pomimo wagi, jaką miało dla całego królestwa jej przyjście na świat, Nerys miała spokojne i dostatnie dzieciństwo. Jest waderą rezolutną i charyzmatyczną, a przy tym świadomą odpowiedzialności, na którą jest przygotowywana od samego narodzenia. Pomimo posiadania niezaprzeczalnych genów Nairy (tj. silna budowa ciała, złoty kolor oczu, czy też zapał do nauki), widać w niej również zerdińskie geny, objawiające się nie tylko czarnym kolorem futra - wadera bywa wybuchowa i porywcza, nad czym cały czas pracuje.


Andor i Elrisa

Imię: Andor Imię: Elrisa
Ród: Z Rodu Veliciuszy         Ród: Z Rodu Everun
Wiek: 28 lat, 6 miesięcy Wiek: 22 lata, 6 miesięcy
Płeć: Basior♂          Płeć: Wadera♀
Rasa: Sivarius                 Rasa: Malisabis
Stan: Rodzina Królewska (kracja)         Stan: Rodzina Królewska (kracja)
Były Król; Była Wyrocznia        Była Królowa
Żywioł: Pogoda, Cień, Śnieg          Żywioł: Natura, Słońce
Miejsce pobytu: Królestwo Północy, Centrum, Pałac Królewski

Opis: Rodzice oraz poprzednicy obecnej królowej Nairy. Wieloletnia para, będąca przykładem dla wszystkich młodszych i starszych wilków, że prawdziwa miłość pokona wszystkie przeciwności losu. Andor od zawsze był małomówny i poważny, jednak poddał się swojemu sercu, gdy to zabiło dla rozrywkowej i ciepłej w obyciu Elrisy, pochodzącej z małego plemenia poza królestwem. 
Basiora pokrywa białe futro, a z grzbietu wyrasta mu para potężnych skrzydeł, jego oczy są srebrne. Wadera zaś została obdarzona wieloma odcieniami brązu na ciele, podczas gdy jej oczy lśnią zielenią. Teraz, gdy już są na emeryturze, była para królewska zajmuje się spacerami po Królewskim Dworze i wspólnym spędzaniem pozostałego im czasu
 

Centrum

Dowódca Frakcji

Atlas

Ród: Z rodu Sequeira
Wiek: 13 lat, 6 miesięcy
Płeć: Basior ♂ 
Rasa: Sivarius
Stan: Przywódca centralnej części królestwa (kracja)
Żywioł: Śnieg, Woda
Miejsce pobytu: Centrum, gabinet (jednocześnie mieszkanie) na Ulicy Urzędowej

Opis: Atlas to wilk chłodny w obyciu, zapatrzony wyłącznie w swoje obowiązki. Po całym Centrum krążą o nim legendy, jakoby nie był żywą istotą tylko duchem, którego nigdy nie widać poza jego własnym biurem, i jakieś ziarno prawdy może w tym być. Co prawda nie do końca chodzi tu konkretnie o bycie duchem, na co mogłoby wskazywać jego srebrne futro (swoją drogą zaskakująco zadbane, patrząc na jego wątpliwie zdrowy tryb życia, który nierzadko wyklucza spożywanie posiłków), a raczej o fakt, że Atlas to pracoholik aż do szpiku kości. Czy jednak można określić to negatywem, patrząc na rolę, jaką odgrywa w życiu królestwa? Jest wiecznie skupiony, dążący do własnych ideałów, a przy tym bardzo pomocny - może i z tego gbura nie wyciągniesz informacji o jego życiu prywatnym, ale jeśli przyjdziesz i kulturalnie zapytasz nawet o najczęściej polecany klub w Centrum, ten Sivarius dołoży wszelkich starań, aby udzielić ci rzetelnej odpowiedzi. Tak więc bez obaw, pomimo że jego błękitne oczy mogą mrozić cię zza szkieł okularów, nie wahaj się zaglądać do jego biura, gdy tylko zajdzie taka potrzeba.



Główny medyk

Gordon

Ród: Z rodu Seanfae
Wiek: 26 lat, 6 miesięcy
Płeć: Basior ♂ 
Rasa: Sivarius
Stan: Główny medyk - Centrum (kracja)
Żywioł: Śnieg, Wiatr, Natura
Miejsce pobytu: Centrum, zazwyczaj szpital

Opis: Gordon to krzepki staruszek o siwej sierści. Zawsze zadbany, lecz bez zbędnego upiększania. Tak naprawdę nikt nie wie, ile ma dokładnie lat. Bywa z lekka roztargniony, ale mimo tego nie można mu odmówić zdolności do zachowania zimnej krwi w kryzysowych sytuacjach i ogromu wiedzy jaką posiadł przez te wszystkie lata. Błysk w oku, gdy pojawia się pacjent cięższy do zdiagnozowania/wyleczenia od pozostałych, tylko potwierdza jego absolutną fascynację nauką - w Centrum nawet chodzą plotki, że lubi poeksperymentować i to niekoniecznie w legalny sposób, jednak to tylko plotki (chyba). Ma słabość do szklanki mocnego trunku, którą sączy każdego wieczoru przy kominku w swoim mieszkaniu lub w którymś z barów Jest cierpliwy i zawsze służy radą. Uchodzi za guru wśród wszystkich medyków w Królestwie, a nawet tych poza jego granicami.



Dystrykt I

Dowódca Frakcji

Kozume

Ród: Z rodu Ginaiti
Wiek: 19 lat, 6 miesięcy
Płeć: Basior ♂ 
Rasa: Merith
Stan: Przywódca Dystryktu I (kracja)
Żywioł: Piasek, Czas
Miejsce pobytu: Dystrykt I, domowstwo w Porcie Jehaviera

Opis: Duży basior o rdzawo-białym futrze i pomarańczowych oczach. Na co dzień pogodny i kulturalny, zawsze uśmiechnięty, nie boi się wyzwań, jednak to, czy przyjmie twoje wyzwanie, to już inna kwestia. Kozume pomimo swojej wesołej maski bywa kapryśny i wyniosły, a wszystko zależy od jego humoru oraz powiązań, jakie z nim posiadasz. Dla przyjaciół i rodziny jest to dusza do rany przyłóż, jednak do tego grona nie jest łatwo się dostać, w związku z czym załatwianie z nim interesów innych, niż te najwyższej rangi, może być problematyczne od samego znalezienia go, aż po uzgadnianie warunków. Gardzi również kłamstwem i przekleństwami, a jeśli raz mu poważnie podpadniesz, możesz już tej relacji nie odbudować. Najczęściej można go spotkać, kiedy spaceruje po Dystrykcie I wraz z partnerką (Lua) i dwoma córkami (Nova i Annika), które kocha nad życie. 



Główny Medyk

Themas

Ród: Z rodu Helatty
Wiek: 17 lat, 6 miesięcy
Płeć: Basior ♂ 
Rasa: Folix
Stan: Główny medyk - Dystrykt I (kracja)
Żywioł: Ogień, Natura
Miejsce pobytu: Dystrykt I, wędruje między Portem Jehaviera, a wioską w Lesie Darminasa, gdzie ma mieszkanie 

Opis: Historia Themasa jako medyka zaczęła się od najczystszej pasji do ratowania wilczych żyć, jednak jako że jest to typ łagodny, uległy i dążący do zadowolenia wszystkich wokół, jego powołanie już w młodym wieku przerodziło się w pracę pełną bólu i stresu. Pomimo że sam ledwo wiąże koniec z końcem, odkąd stał się głównym medykiem w dystrykcie, zawsze daje z siebie 110% i wciąż uparcie próbuje znaleźć sposoby na wyleczenie wszystkich potrzebujących, chociaż nietrudno jest zauważyć, że jego próby zmieniania świata na lepsze kończą się fiaskiem. Nie jest mu łatwo i widać, że zasada “cel uświęca środki” wdziera się do jego sposobów leczenia coraz odważniej. 
Jego złote futro jest nieco wyblakłe i miejscami jest mocno przerzedzone, zaś w zielonkawych oczach błyska zmęczenie. 



Dystrykt II

Dowódca Frakcji

Miriam

Ród: Z rodu Lianilla
Wiek: 10 lat, 6 miesięcy
Płeć: Wadera ♀
Rasa: Lotepis
Stan: Przywódca Dystryktu II (kracja)
Żywioł: Natura, Ziemia, Zwierzęta
Miejsce pobytu: Dystrykt II, nieduże mieszkanie w Porcie Levrona

Opis: Miriam to niziutka wadera, charakteryzująca się ogromną energią i zapałem. Niebywale towarzyska, zawsze roztacza dookoła siebie pozytywną aurę, chętna do spędzania czasu z innymi wilkami, a przy tym jest bardzo odpowiedzialna i w razie potrzeby zachowująca zimną krew. Jej krótkie futerko jest w kolorze szarości, poprzecinane fioletowymi szlakami, a oczy bez źrenic lśnią zielenią. Swojej posadzie oddaje się tak, jak może, jednak w wolnych chwilach można ją znaleźć spacerującą po porcie ze swoją ukochaną - Rivią.



Główny Medyk

Edvard

Ród: Z rodu Nearth
Wiek: 10 lat, 6 miesięcy
Płeć: Basior ♂ 
Rasa: Khado
Stan: Główny medyk - Dystrykt II (kracja)
Żywioł: Ziemia, Natura
Miejsce pobytu: Dystrykt II, port Levrona

Opis: Wilk młody i pełny zapału, bardzo ambitny. Wiedzę czerpał od samego głównego medyka w Centrum - Gordona. Budową ciała silny i zdrowy, o brunatnym futrze zabarwionym na wiele odcieni brązu, w pomarańczowych oczach ma niespotykaną pasję i zdecydowanie może cieszyć się dużym zainteresowaniem u płci przeciwnej. Z natury wesoły, zawsze pomocny. Obecne stanowisko objął kilka lat po zakończonych praktykach, kiedy to opracował metodę terapii na rzadko spotykaną chorobę. Niektórzy mawiają, że ten młodzik osiągnie jeszcze naprawdę wiele.


Dystrykt III

Dowódca Frakcji

Mourone

Ród: Z rodu Rehafter
Wiek: 9 lat, 6 miesięcy
Płeć: Wadera ♀
Rasa: Sivarius
Stan: Przywódca Dystryktu III (kracja)
Żywioł: Biała Magia, Powietrze
Miejsce pobytu: Dystrykt III, miasto w Puszczy Oradeusa

Opis: Wiecznie zapracowana, a przy tym zamyślona wadera o perłowej sierści. Posiadaczka pary niedużych, pręgowanych skrzydeł. W kwestii pracoholizmu mogłaby się dogadać z Atlasem, gdyż podobnie jak tamten dowódca dystryktu, Mourone niemal nie wyściubia nosa ze swojej jaskini. Pomimo pierwotnych wątpliwości, że nieco chaotyczna wadera może nie poradzić sobie, piastując tak ważne stanowisko, różowooka szybko wykazała się wrodzonym profesjonalizmem nawet w tak niebezpiecznym miejscu jak Dystrykt III. W kontaktach międzywilczych bywa nieśmiała, jednak próbuje to w sobie zwalczać, jak może. W razie potrzeby od razu pomoże, a nawet ugości.


Główny Medyk

Elashi

Ród: Z rodu Luberenetha
Wiek: 16 lat, 6 miesięcy
Płeć: Wadera ♀
Rasa: Rasmith
Stan: Główny medyk - Dystrykt III (kracja)
Żywioł: Materia, Ziemia
Miejsce pobytu: Dystrykt III, miasto w Puszczy Oradeusa

Opis: Elashi to służbistka, która robi to co do niej należy bez mrugnięcia okiem. Nie rozczula się nad nikim, ani nad niczym do tego stopnia, że wielu twierdzi, jakoby w miejscu gdzie powinno bić jej serce wieje pustką - niewielu zaś wie o tym, że przed laty straciła ukochanego, który zaginął na morzu. Wadera nie lubi gdybań, za to uwielbia konkret. Jej zimne spojrzenie kasztanowych oczu potrafi zamknąć każdemu pysk, a jedynym wilkiem, u którego nie wzbudza strachu, jest Gordon, jej dawny nauczyciel. Jej futro od grzbietu jest szare, zaś od brzucha białe.



Dystrykt IV

Dowódca Frakcji

Silas

Ród: Z rodu Fierhase
Wiek: 17 lat, 6 miesięcy
Płeć: Basior ♂
Rasa: Khado
Stan: Przywódca Dystryktu IV (kracja)
Żywioł: Cień, Ziemia
Miejsce pobytu: Dystrykt IV, potężna jaskinia w Dolinie Widm

Opis: Bardzo wysoki basior o ciemnozielonej sierści i równie zielonych oczach, jednak pomimo pokaźnych rozmiarów, porusza się bezszelestnie. Na swoim stanowisku Silas wykonuje przydzielone mu zadania tak, by zawsze wystarczało, nie mówiąc przy tym zbyt wiele. Nie daje z siebie w tej kwestii więcej, niż jest od niego wymagane, a z drugiej strony nigdy również nie zawiódł oczekiwań.  Chociaż jego mrukliwość i milczenie mogą być na początku niekomfortowe dla większości wilków, rozmawianie o historii i wojsku potrafi wyciągnąć z Silasa masę emocji, wszak fascynuje się tymi dziedzinami od malucha. 


Główny Medyk

Leif

Ród: Z rodu Manneane
Wiek: 21 lat, 6 miesięcy
Płeć: Basior ♂ 
Rasa: Sivarius
Stan: Główny medyk - Dystrykt IV (kracja)
Żywioł: Pogoda, Wiatr
Miejsce pobytu: Dystrykt IV, Port Herdona

Opis: Jeszcze przed dziesięcioma laty Leif był medykiem do rany przyłóż - dosłownie, poświęciłby się pacjentowi w całości... a jednak potem mu się odechciało. Jest to mieszaniec Sivariusa i Rasmith, który po ojcu odziedziczył grube futro i złote tęczówki, od matki zaś otrzymał długie nogi i brązowy kolor sierści. Znudzony swoją pracą, często przebywa w gabinecie Silasa, zaś w gabinecie można go spotykać sporadycznie (najczęściej przy nowych medykach płci żeńskiej, które potem też mu się nudzą). Jest raczej nielubiany i wielu zastanawia się, dlaczego jeszcze nikt nie pozbył się go z tak ważnego stanowiska, odpowiedź jednak jest prosta - doświadczenie Leifa i historie o jego dokonaniach, przeganiają jego samego, nawet jeśli większość to plotki, a poza tym, od zawsze wypełnia swoje obowiązki w stopniu wystarczającym.


Wielki Mag

Felien

Ród: Z rodu Ivory
Wiek: 29 lat, 6 miesięcy
Płeć:  Wadera♀
Rasa: Oziris
Stan: Wielki Mag (kracja)
Żywioł: Biała magia, Sny, Natura
Miejsce pobytu: Centrum, Pałac królewski

Opis: Poprzednim stanowiskiem Felien było nauczanie szczeniąt, a była ona nauczycielką z powołania, jej los jednak się zgoła odmienił, gdy jej potężna magia została dostrzeżona przez poprzedniego króla. Wysoka wadera o kremowym, gęstym futrze i bardzo żywych, różowych oczach, od zawsze uwielbiała pracować z wilkami w każdym rozmiarze. Z charakteru jest typem babuni - tej która zawsze pachnie ciastkami i jest kochana dla swoich wnucząt, ale przy tym nie daje sobie w kaszę dmuchać i jest wymagająca, wszak praca nauczyciela zobowiązała ją do ustanowienia pewnych granic. Zawsze skora do pomocy, pomimo wieku jest idealną kandydatką i do tańca, i do modlitwy, a każdego mieszkańca Królestwa traktuje jak członka rodziny. No właśnie, Królestwa, ponieważ mimo wszystko staje się bardzo ostrożna, kiedy tylko w pobliżu pojawi się wilk rasy Zerdin - ma do nich awersję, odkąd była mała, a jej własna babka została zabita przez przedstawiciela tej rasy.

Główny Mag Białej Magii

Nevt

Ród: Z rodu Avirative
Wiek: 10 lat, 6 miesięcy
Płeć:  Wadera♀
Rasa: Quatar
po matce Merith i ojcu Quatar
Stan: Główny Mag Białej Magii (kracja)
Żywioł: Biała Magia, Czas, Materia
Miejsce pobytu: Centrum, mieszkanie blisko Wielkiej Biblioteki.

Opis: Nevt podchodzi do życia z pogodą i optymistycznymi rozwiązaniami na wszystko. Bardzo chętnie pomaga innym wilkom w ich obowiązkach i zadaniach, będąc typem wilka, do którego zawsze można się zwrócić po pomoc. Ma talent do rozwiazywania wszelakich problemów i zagadek, dzięki temu, iż w sytuacjach wymagających skupienia i rozwagi, potrafi myśleć szybko i logicznie. Jej atutami są łączenie faktów i szybka nauka. Znana jest także z tego, że nie tylko jej marzeniem od zawsze jest zostać Wielkim Magiem, ale także prawdopodobnie przeczytała już większość książek o magii znajdujących się w Wielkiej Bibliotece, więc stale poszukuje nowych.
[data awansu:07.05.2022r.]


Generał

Asmodeus

Ród: Z rodu Lorent
Wiek: 18 lat
Płeć: Basior
Rasa: Po matce Sivarius i ojcu Fenris
Stan: Generał (kracja)
Żywioł: Ogień, elektryczność
Miejsce pobytu: Zazwyczaj Centrum - duża posiadłość niedaleko Zamku lub wille wakacyjne rozsiane po całym Królestwie.

Opis: Wilk, na którego widok większość truchleje. Ogromny, postawny samiec o orlim profilu i pysku wyglądającym jakby został on wykuty z kamienia. Mimo tego, że objął stanowisko we względnie młodym wieku, bo miał niewiele ponad dziesięć lat, już od samego początku wykazywał się nerwami ze stali i jeszcze silniejszym charakterem - być może nawet aż za silnym, jeśli wierzyć niektórym plotkom. Ale przecież to tylko plotki. Tak samo jak plotkami są doniesienia, że chorobliwie zależy mu na tym, aby to jego syn objął po nim stanowisko. I to, że ma dwóch synów - jednego z nieprawego łoża. Nonsens. To same plotki.
Tak, toż to same plotki.
Jedno jest jednak oczywiste: jeśli postanowi się zepchnąć Asmodeusa ze stanowiska generała, trzeba będzie to zrobić siłą.
Basior wykazuje się niezwykle silnym poczuciem obowiązku i wierzy w twardą dyscyplinę. To za jego kadencji wojsko stało się niezwykle uporządkowane. Dezercja karana jest śmiercią na miejscu, a nawet najdrobniejsze przewinienia mogą mieć poważne konsekwencje. Nacisk na umiejętności walk też się zwiększył. Asmodeus sam często pojawia się na ćwiczeniach szeregowych i kadetów, aby swoim twardym, nieznoszącym sprzeciwu głosem krytykować najmniejsze potknięcia walczących - zresztą ten nawyk zrodził wiele legend, pogłosek i historyjek, które jego przełożeni chętnie opowiadają sobie nad piwem. Trzeba jednak oddać Lorentowi to, że poza suchymi uwagami i docinkami oferuje również dobre rady, a czasami pokazuje, jak poradzić sobie z przeciwnikiem - nawet jeśli robi to w swój zimny, a czasem nieco pogardliwy, sposób. Wprowadził również obowiązkowe szkolenie z posługiwania się włócznią oraz toporem - dotychczas podstawową bronią szeregowych były miecze, a jedynie wilki wyżej postawione w hierarchii wojskowej imały się innych narzędzi. Postawił też większy nacisk na umiejętności magiczne niż jego poprzednicy - być może ze względu na doświadczenia z własnego życia.
Podczas jednej z bitew drugiej wojny zerdińskiej, przeciwnik rzucił nim o skałę, która zwaliła się na młodego generała. Jego prawa przednia łapa została przygnieciona przez kamień, a kość - pogruchotana. Sam Asmodeus przeżył tylko dzięki temu, że uwolnił zmiażdżoną kończynę, rozsadzając skałę swoimi mocami ognia, a potem pokonał przeciwnika, walcząc jedynie na trzech nogach. Proponowano mu amputację, jednak nie zgodził się, obawiając się, że odsunie go to od stanowiska. Fragmenty kości nigdy się w pełni nie zrosły, a generał mocno kuleje i odczuwa chroniczny ból. Magia również nie jest w stanie poprawnie płynąć przez tę część jego ciała, przez co Fenris musi używać specjalnych bransolet sztucznie ściągających energię magiczną w dół kończyny, utrzymując ją przy życiu. 


Właściciel: Adulara#2921


Arcykapłan i kapłanka przewodnia

Erwin

Ród: z rodu Melancholijnych Pustkowi
Wiek: 25 lat, 6 miesięcy
Płeć: Basior ♂ 
Rasa: Merith
Stan: Arcykapłan (kracja)
Żywioł: Umysł, Materia, Natura
Miejsce pobytu: Centrum, Świątynia Pierwszej Bogini

Opis: Gdyby nie specyficzny ubiór, masa ozdób i dumny chód nikt nie pomyślałby, że Erwin może piastować tak wysokie stanowisko w Królestwie. Przede wszystkim, wygląda na 15 lat młodszego, niż jest w rzeczywistości, a wszystko za sprawą odmładzającej magii Wielkiej Mag, z którą basior jest zaprzyjaźniony. Ma lekki, przyjemny dla ucha głos i rozbrajający wszystkich wiernych uśmiech. Białe futro splamione brązowymi łatami jest silne i lśniące, a lawendowe oczy sprzedadzą ci każdy kit, bo faktem jest, że z tą charyzmą mógłby zawładnąć światem gdyby tylko miał takie ambicje - na szczęście nie ma. W zupełności wystarcza mu pozycja królewskiego podnóżka, ponieważ w tym miejscu może zgarniać na własność dwa najcenniejsze dla niego atrybuty w zaspokajających ilościach. Pierwszy to uwielbienie. Wiadomym jest, że ma wielu przyjaciół i wspólników na całym kontynencie, a przy tym wierni z Królestwa kochają go niemal do przesady, gdyż pomimo wysokiego stanowiska, można go spotkać w Centrum i zamienić słowo lub dwa o bogach, pogodzie, a nawet wymienić ploteczki. Powie tobie to, co chcesz usłyszeć w taki sposób, żebyś nigdy nie miał wątpliwości co do jego prawdomówności. Wie o wszystkim, co dzieje się dookoła i jeszcze dalej, ponieważ jego oczy i uszy są wszędzie (oczywiście, że mowa tu o mocach nadwilczych, pytaj kogo chcesz). Co do drugiej rzeczy - Erwin to dusigrosz jakich mało i za odpowiednią ilość waluty można wyciągnąć z niego naprawdę ciekawe informacje, ale spokojnie, to nie jest takie proste - najpierw musisz go przekonać, aby w ogóle z tobą porozmawiał na prywatności, na co nigdy nie przystanie z obcym wilkiem, a potem prawdopodobnie się przekonasz, że tak czy inaczej nie stać cię nawet na usługi niewykraczające poza arcykapłańskie obowiązki tego basiora. Pomimo bycia łasym na pieniądze, jego spryt nie pozwala mu ryzykować utratą poparcia tłumu, a już na pewno nie zaryzykowałby stanowiska. Zajmuje się sprawami zarządzania i doradztwem głowie królestwa, ponadto przeprowadza wszystkie najważniejsze ceremonie.


Vann hai Sonnha (Loana)

Ród: z matki Inn, ojciec nieokreślony
Wiek: 11 lat, 6 miesięcy
Płeć: Wadera♀
Rasa: Lerdis
Stan: Kapłanka przewodnia (kracja)
Żywioł: Magia, Umysł
Miejsce pobytu: Centrum, Świątynia Lecashi

Opis: Tak naprawdę nikt nie wie skąd wzięła się Loana, ile ma konkretnie lat, ani jak przeszła przez spis wilków tak niewiele o sobie wiedząc (dane zawarte powyżej są wyłącznie koniecznymi przypuszczeniami ze strony spisujących). Pojawiła się niczym widmo, i dla wielu tym właśnie jest - widmem. Z wyglądu przypomina wilka rasy Xynth, jednak została zaklasyfikowana jako Lerdis z powodu jednego karłowatego skrzydła wyrastającego z jej lewego barku, długiego, łysego ogona niczym zdjętego z ogromnego gryzonia, oraz dziwnej bezwłosej narośli z tyłu głowy, przypominającej zamknięte oko. Jak na waderę jest niezwykle wysoka, z czego jej szyja jest wręcz karykaturalnie długa, mocno zgarbiona sylwetka jednak odejmuje jej centymetrów. Z zachowania… cóż, nie byłoby błędem stwierdzić, że jest wariatką, a przynajmniej tak odbierają ją wilki z otoczenia. Nie mówi wiele, a jak już mówi, to ciężko zrozumieć niedosłowny sens jej wypowiedzi - bardzo często sytuacja rozjaśnia się dopiero kiedy wadera ma wizję lub podejmuje się rytuału. Pomimo groteskowości jej persony, Loana darzona jest szacunkiem większości zwykłych obywateli, jak i samej rodziny Królewskiej, którzy poznali się na jej mistycznych zdolnościach już wielokrotnie. Na co dzień przeprowadza większość mniej ważnych ceremonii i stanowi łącznik między sprawami ludu a Arcykapłanem, zaś w najgorętszych chwilach to właśnie do niej udają się najwyższe rangą wilki, aby zasięgnąć porady od bogów. Zazwyczaj można ją spotkać albo w świątyni, albo u boku Erwina, przy którym czuje się najbezpieczniej. 



Główny zielarz

Valensia

Ród: Z rodu Castellon
Wiek: 11 lat, 6 miesięcy
Płeć: Wadera♀
Rasa: Fenris
Stan: Główny zielarz (kracja)
Żywioł: Natura, Metal, Ogień
Miejsce pobytu: Dystrykt III, chatka przy Jeziorach Granicznych

Opis: Wadera niskiego wzrostu jak na swoją rasę, jednak nadrabiająca chartem ducha. Valensia to persona z jednej strony małomówna, a z drugiej niezwykle waleczna, która w swoim życiu poświęciła niezliczone godziny wypełnione wylewaniem krwi, potu i łez, by dostać się na stanowisko, które osiągnęła. W obyciu bywa sztywna, może nie wyłapywać żartów i jest wrażliwa na swoim punkcie, jednak nawet gdy wybuchają nieporozumienia, ale druga strona przyzna się do błędu, ta Fenris nie będzie chować urazy. Nie jest pamiętliwa i nigdy nie szukała wrogów, lubi spokój i porządek. Jej futro jest bardzo ciemne i bordowe, ozdobione przez naturę w złote wzory, i w tym kolorze również są jej oczy- najczystszego złota, w związku z czym ciężko jest ją przegapić, gdy wraz z partnerem, Dionizem, przemierzają zaśnieżone tereny Królestwa
 

Były Generał

Heron ,,Złamana Włócznia"

Ród: Z rodu Złamanej Pieczęci
Wiek: 30 lat, 6 miesięcy
Płeć: Basior
Rasa: Po matce Xynth i ojcu Fenris
Stan: Generał (kracja)
Żywioł: Powietrze, cień, metal
Miejsce pobytu: Zazwyczaj Centrum - duża posiadłość niedaleko Zamku lub wille wakacyjne rozsiane po całym Królestwie.

Opis: Zwalisty wilk o ciemnogranatowej sierści usianej białymi plamkami i siwizną na pysku. Niegdyś określany Smokiem z II Dystryktu, Powiewem Śmierci czy Młodym Eliathem Drugim, teraz spędza swoje dni w posiadłości w Centrum. Wiele lat spędzonych na polu walki daje mu się we znaki - dokucza mu reumatyzm, skleroza, a tylne łapy z dnia na dzień stają się coraz sztywniejsze. Jego partnerka coraz częściej musi mu pomagać przy schodzeniu ze schodów. Przez wiele lat po oddaniu stanowiska brał czynny udział w życiu wojska Królestwa, będąc mentorem dla swojego następcy oraz młodych oficerów. Teraz jego podopieczni ze smutkiem obserwują, jak dawny nauczyciel odsuwa się powoli od swoich obowiązków, a jego niegdyś wielka chwała - czeźnieje.
Heron, mimo swoich problemów zdrowotnych, zupełnie odżywa, gdy wizytuje armie lub odwiedza stare pola bitew, w których niegdyś uczestniczył. Powoli przysłaniany mgłą starości umysł jaśnieje, a ten doświadczony, surowy dowódca znów powraca do lat swojej młodości. Nie można powiedzieć, że jest niekompetentnym starym prykiem, który niedługo rozsypie się w pył - to dzięki niemu bowiem armia Królestwa jest w tak dobrym stanie, a dyscyplina to najważniejsza cnota każdego z wojowników mu niegdyś podległych. Prawdopodobnie żaden wilk nie dorównuje mu wiedzą na temat manewrów i pojedynków - może z wyjątkiem jego najwybitniejszego ucznia, Asmodeusa, który przejął po nim stanowisko. Same jego komentarze, które czasem rzuca w kierunku trenujących kadetów, są na wagę złota i uczą kreatywnego myślenia - rzadko kiedy ktoś potrafi znaleźć tak unikalne sposoby na pokonanie wroga, jak Heron, o czym zresztą świadczy jego przydomek - wspomnienie pojedynku, który kiedyś wygrał, dzierżąc jedynie złamany grot zniszczonej włóczni.
Właściciel: Adulara#2921



 

Szpieg

Turou

Ród: Z rodu Ultrevere
Wiek: 10 lat, 6 miesięcy
Płeć: Wadera♀
Rasa: Folix
Stan: Szpieg
Żywioł: Materia
Miejsce pobytu: Dystrykt III, przemieszcza się między wieloma jaskiniami

Opis: Dystyngowana wadera o tysiącu wilczych obliczy. Zadziorna i błyskotliwa, umiejąca wydobywać potrzebne informacje i wyglądem, i manipulacją, i siłą. Jej prawdziwa postać to smukły Folix o grubym, ogniście rudym futrze oraz niebieskich ślepiach, lecz często zmienia go na jakiś inny, tak o, dla zachcianki. Przez to bardzo trudno ją znaleźć. Wilczyca doskonale zdaje sobie z tego sprawę i robi to specjalnie, ponieważ nie lubi, gdy ktoś zakłóca jej spokój. Ponadto denerwowanie przełożonych przez takie znikanie z radaru traktuje jako dobrą zabawę, a wie, że jako szpieg jest niezastąpiona, nie tylko dzięki jej mocy, ale również wieloletniemu doświadczeniu. Dlatego pozwala sobie na grę w kotka i myszkę, wiedząc, że i tak jej nie zwolnią. Woli swoje towarzystwo oraz chadzanie własnymi ścieżkami, w dodatku jest uparta jak osioł i często nic jej się nie chce. Nie byłaby sobą, gdyby od czasu do czasu nie sprawiła komuś jakiegoś psikusa, ale wszystkie zarzuty pod jej adresem spotykają się jedynie z niewinną miną i zapewnieniami, że “niech bogowie bronią, mam bardziej interesujące rzeczy do zrobienia niż taką dziecinadę”. I choć jest doskonałą kłamczynią, prawie nikt się na to nie nabiera.
Właściciel: Babilon#9253



Pomocnik medyka

Savaro Pimot

Ród: Z rodu Ksevis
Wiek: 3 lat, 6 miesięcy
Płeć: Basior ♂ 
Rasa: Sivarius
Stan: Pomocnik medyka (Gordon)
Żywioł: Rośliny
Miejsce pobytu: Centrum, zazwyczaj szpital

Opis: Delikatny i cichy wilk o pięknym, śnieżnobiałym futrze z elementami czerni na łapach i pysku. Jest jeszcze młody i niedoświadczony, ale jego predyspozycje zostały dostrzeżone oraz docenione, dlatego ma okazję doskonalić się pod okiem samego Gordona. Jest posłuszny, pomysłowy i przede wszystkim gorliwy, dodatkowym plusem jest także jego ogromna wiedza dotycząca roślin, a także moce z nimi związane (takie jak np. wyczuwanie poszukiwanego ziela z dużej odległości). Czasami jednak powątpiewa w swoje powołanie w tym kierunku, ponieważ jest bardzo wrażliwy i patrzenie na innych w bólu czasem jest dla niego zbyt mocnym doświadczeniem. Gordon sądzi, że to z powodu jego młodego wieku, lecz Savaro zdaje sobie sprawę z tego, że po prostu taki ma charakter. W jego głowie pojawiły się myśli o zmianie profesji, ale postanowił jeszcze trochę poczekać, w końcu nie każdy otrzymuje taką szansę jak on. Poza tym czuje w sobie ogromną potrzebę pomocy innym i nie wydaje mu się, by kiedykolwiek mógł tak po prostu z tego zrezygnować. 
Właściciel: Babilon#9253


Karczmarz

Jord “Pan Beczułka”

Ród: Z rodu Zgriz
Wiek: 14 lat, 6 miesięcy
Płeć: Basior ♂ 
Rasa: Torus
Stan: Karczmarz
Żywioł: Materia
Miejsce pobytu: Centrum, karczma “W objęciach Beczułki”
Opis: Ród Zgrizów od zawsze był związany ze stanowiskiem karczmarza i Jord, już jako szczeniak, postanowił kontynuować rodzinną tradycję - stać się jednym z najlepszych barmanów, jakich Królestwo widziało. Jego marzenie się spełniło, a sława ,,Pana Beczułki" kilkakrotnie przerosła jego drobne, niskie, pokryte ciemnobrązowym futrem ciałko, lecz nie obeszło się bez ceny. Nią okazała się być godność, bowiem Jord stracił swoje dawne imię, a został przez wilczą społeczność nazwany Panem Beczułką, oczywiście z powodu jego niepozornej postury. Gdyby tego było mało, również nazwa rodu stała się źródłem przyjaznych kpin: Zgriz przeszło na Zagryź, a w ekstremalnych przypadkach nawet na Popij. Karczmarz nic sobie z tego jednak nie robi, ba, jest dumny ze swoich osiągnięć. Jego tawerna “W objęciach Beczułki” cieszy się ogromnym powodzeniem, nawet wśród przybyszów spoza Królestwa. Pan B. dzień w dzień stoi za barem, nie dopuszczając do tego zaszczytu nikogo innego. Niestety, jest przez to zmuszony wysłuchiwać częstych narzekań, smętów i nudziarstwa, a to zawsze bardzo psuje mu humor. Przez większość wieczoru jest więc burkliwy i łatwo wybucha gniewem, co wiele razy kończy się rozbitą butelką na głowie natręta. O dziwo większość nie ma mu tego za złe, wręcz przeciwnie - tylko zyskuje szacunek. Natomiast ci, którym się to nie podoba wolą nie wszczynać bijatyki w tak zacnej karczmie, a obiecują zemstę w odpowiednim czasie i miejscu. Szybko jednak dochodzą do wniosku, że nie warto pozbawiać “W objęciach Beczułki” jej duszy za jedną rozbitą na głowie butelkę. Zwłaszcza, że karczmarz opanował swoją telekinezę do perfekcji i nie jest kimś, z kim chciałoby się toczyć wojnę.
Właściciel: Babilon#9253


Malarz

Elijas Ragnarook Marath

Ród: Niegdyś bogaty i szanowany ród Seresshmir. Dziś nieco zapomniany, jednak Elijas wciąż reprezentuje go z dumą.
Wiek: 10 lat, 6 miesięcy
Płeć: Basior ♂ 
Rasa: Aeskeron
Stan: Malarz
Żywioł: Elektryczność, Zwierzęta, Iluzja
Miejsce pobytu: Centrum, nieduże mieszkanie w okolicy rynku.

Opis: Bardzo chudy, długi basior pokryty bezwłosą skórą w kolorach piasku - spokojnie, raczej nie będzie ci dane obserwować jego eleganckiego ciałka, gdyż w obecnych warunkach nie porusza się nigdzie bez grubego płaszcza. Pomimo oczu w kolorach czerwieni, żółci oraz różu, jego wzrok zazwyczaj zieje najczystszym mrozem. Jak przystało na reprezentanta Aeskeronów, jego źrenice mają kształt diamentów, zaś język jest cienki i rozwidlony. W młodym wieku stracił ojca, po czym trafił pod opiekę babki z racji tego, że jego matka nie była w stanie podnieść się po śmierci ukochanego. Tam szczeniak nauczył się posługiwać telekinezą, a przy tym - malować. W międzyczasie poznał również największą miłość swojego życia, która następnie uciekła na inny kontynent, znów pozostawiając Elijasa z poczuciem porzucenia. Na co dzień jest chłodny, jednak wciąż dystyngowany. Zawsze zachowuje kulturę, udając że nic nie jest w stanie go poruszyć. Cierpliwość ma ze stali, a sarkazm ze złota. Chętnie podejmuje się zleceń nie tylko związanych z malowaniem, ponieważ wilk także doskonale rzeźbi, pisze wiersze, a nawet śpiewa, jeśli odpowiednio mu się zapłaci (i poleje, gdyż [oczywiście nigdy by się do tego nie przyznał] ma wyraźny problem z alkoholem).


Kupiec

Antoni

Ród: Khangan. Jest to ród wędrowny, rozsiany po różnych częściach krainy. Jest w nim wielu kupców, odkrywców, kartografów, pisarzy, a także awanturników. Od pokoleń starają się unikać trwałego miejsca zamieszkania.
Wiek: 12 lat, 6 miesięcy
Płeć: Basior ♂ 
Rasa: Folix/Valderijski wilk
Stan: Kupiec
Żywioł: Wiatr, Czas, Śnieg
Miejsce pobytu: Jeżeli chcesz go gdzieś znaleźć, to pomiędzy wyprawami stołuje się w Zajeździe Pod Maciągowym Okiem w Centrum, w którym ma wynajęty pokój, gdzie trzyma swoje rzeczy. Możesz mu tam zostawić liścik lub liczyć, że akurat go tam spotkasz.

Opis: W życiu każdego wilka z rodu Khangan nadchodzi moment wejścia w dorosłe życie, kiedy to opuszcza rodzinny tabor, wybiera swój zawód i odchodzi w swoją stronę. Antoni, jako iż od zawsze lubił kolekcjonować różne rzeczy, a handlowanie z innymi sprawiało mu wiele przyjemności, postanowił zostać kupcem. Część swojego życia spędził w mroźnych krainach co ukształtowało jego futro, które w rzeczy samej jest bardzo grube i miękkie, w odcieniach bieli i szarości. Lata wędrówki zaprowadziły go wprost do Krainy Wiecznie Skutej Lodem, która okazała się na tyle wielka i ciekawa, że basior postanowił tam spędzić więcej swojego czasu. Jest postacią prowadzącą samotniczy tryb życia, woli słuchać niż mówić (szczególną radość przynosi mu słuchanie pieśni i opowieści), a jednak chętnie i niezobowiązująco pohandluje lub zagra z tobą w karty, jeśli tylko wyczuje w tym możliwość uzyskania korzyści.


Opiekun szczeniąt

Melvin

Ród: Z rodu Edpil
Wiek: 16 lat, 6 miesięcy
Płeć: Basior ♂ 
Rasa: Sivarius
Stan: Opiekun szczeniąt, dąży do zostania dyrektorem sierocińca
Żywioł: Natura, Woda
Miejsce pobytu: Centrum, sierociniec

Opis: Białowłosy basior, będący dumnym posiadaczem pary pięknych, wielkich skrzydeł, które ułatwiają mu funkcjonowanie z niepełnosprawnością w postaci dwóch amputowanych kończyn.  Swoją karierę w Królestwie zaczął jako budowniczy, który na skutek nieszczęśliwego wypadku stracił obie prawe łapy- przednią w całości, tylną wyłącznie do kolana, przez co musiał całkowicie zrezygnować z tego rodzaju pracy pomimo korzystania z protez. Nie załamało go to jednak, a wręcz przeciwnie - z pomocą oddanych przyjaciół, jakich ma wiele, zyskał więcej motywacji, by sięgnąć po pracę, o której zawsze marzył, a marzył o pracy ze szczeniętami. Melvin to wilk zdecydowanie potężny, o sercu równie wielkim jak jego tkanka mięśniowa, więc choć na samym początku nie było łatwo, młody Sivarius szybko załapał kontakt z maluchami, które błyskawicznie zaakceptowały go jako swojego nowego opiekuna, który zawsze będzie ich bronił przed złem własną klatką piersiową. 
 
Emerytowany komendant/Członek Krwistych

Helvin

Ród: z rodu Skarabeusza
Wiek: 25 lat
Płeć: Basior
Rasa: Fenris
Stan: Mieszkaniec
Żywioł: Cień, Ogień
Miejsce pobytu: Centrum, mieszkanie blisko rynku

Opis: Mąż Eurelli i ojciec trójki wilków: Ruth, Mordimera oraz Roggi’ego. Wilk znany w całym mieście, a może i dalej, dzięki swojemu staremu stanowisku. Samiec na pierwszy rzut oka wydaje się chłodny w stosunkach z innymi, jednak wszyscy wiedzą, że nie taki diabeł straszny, jak go malują. Pomoże w kryzysowych sytuacjach, podzieli się radą, wskaże drogę. Bezinteresowny, obdarza ciepłym uśmiechem każdego, kto na to zasłużył. I to jest ważne: kto na to zasłużył. Basior ma duże poczucie sprawiedliwości, często wtrąca się tam, gdzie nie powinien i wydaje mu się, że wie wszystko najlepiej (przeważnie tak jest). Co za tym idzie? Bardzo łatwo stracić jego szacunek, a wtedy możesz mieć wiecznego pecha w życiu, ponieważ wilk ma posłuch w całym Centrum. Basior działa również w gangu Krwistych, jest jednym z najlepszych członków: nie tylko dzięki swoim zdolnościom, ale również kontaktom.
Autor: Pande.#5497


Mag/alchemik

 Kyanos/Kye
 
Ród: z rodu Antilis.
Wiek: 5 lat i 7 miesiący.
Płeć: Basior ♂  
Rasa: Somnum
Po matce Somnum i ojcu Rasmith.
Stan: Mieszkaniec, choć od dłuższego czasu nie mieszka w Królestwie.
Żywioł: Kryształ, Sen, Materia.
Miejsce pobytu: Królestwa na południu kontynentu – obecnie niewielka wioska przy Wschodnim Wybrzeżu. 

Opis: Kye jest niemal taki sam jak jego starsza siostra – Ametrine. Mają podobny gust, śmiech czy poglądy na różne tematy – od polityki po ceny na targach. Jednakże jest jedna, ale spora różnica między nimi – Ametrine jest wieczną optymistką, natomiast Kye podchodzi do życia od strony realisty. Stara się nie bujać w obłokach, mimo, że ma taką moc. Czuje się pewnie mając twardy i stabilny grunt pod nogami. Lubi też mieć kontrolę nad sytuacją, jednak to jest rzadkość… Nie żeby lubił władze – nie dąży do tego niczym zaślepiony głupiec, jednak lubi, gdy wszystko idzie po jego myśli. Nie znaczy to, że nie wie jak zachwiać się w sytuacjach, gdy plan weryfikuje los, przez co trafia on do kosza. Umie zachować zimną krew i robić wszystko co w jego mocy. Po prostu nie lubi wszechobecnego chaosu. Kye lubi też perfekcjonizm – dąży do niego, choć wie że to zwykła złuda. Stara się jednak być najlepsza wersją siebie każdego dnia, by nieść dobro, szlachetność i uczciwość, tak jak nauczyli ich tego rodzice.
Na samym początku bywa nieco zdystansowany, neutralny i bezpośredni , według niektórych nawet oziębły oraz bezczelny. Jednak on taki nie jest a pozory po prostu mylą. Kye stara się nie być zbyt ufny i naiwny w towarzystwie nowo poznanych wilków. Musi zawczasu "zbadać" taką postać, by następnie odpowiednio dobrać do niej swoje stosunki.
Podobnie jak siostra, nienawidzi tych, co kryją się pod osłoną mroku, kłamstwa i przemocy. Gdy jest możliwość, stara się pomóc tym, który tego potrzebują – pomaga znaleźć pracę, mieszkanie, podstawowe środki do życia, zupełnie jak Ami. Niemniej jednak nie stara się ocalić owego wilka za wszelką cenę – jeśli chce i potrzebuje pomocy, chętnie jej udziela, jednak gdy wilk zamierza dalej podążać wybraną przez siebie drogą, nie zamierza mu w tym przeszkadzać. Stara się nie być wcibski i wpychać swój nos w nieswoje sprawy… są czasami wyjątki od tej reguły.
Jako brat jest bardzo troskliwy i czasami nadopiekuńczy, mimo, że jest on młodszym bratem. W towarzystwie bliskich i rodziny lubi żartować i być duszą towarzystwa. Staje się też straszną paplą, którą nie sposób uciszyć.

Z wyglądu jest bardzo podobny do Ami – trójkolorowa sierść o jedwabnym, gęstym włosie o kolorze od ciemnej kory drewna sosnowego po jasny beż młodego drzewka; ogromne skrzydła, również w trzech kolorach - od ciemnego granatu po delikatny błękit i niebieską biel; wysoki, o mocnej budowie ciała; umięśnionej, dzięki wieloletnim treningom, sylwetce; wysokie i włochate uszy z kilkoma kolczykami w kolorze czarnego złota; oczy o kolorze lodowej pustyni oraz, oczywiście, klejnot na czole – ma kolor szafirowego błękitu z jasnymi lub białymi paskami na sobie. 
Autor: ΛNTILIΛ#8184
 

 Bezrobotny

Eden

Ród: Z rodu Schariac, choć nie jest już jego członkiem
Wiek: 4 lata
Płeć: Samiec
Rasa: Khado
Stan: Polutia
Żywioł: Pamięć
Miejsce pobytu: Gdziekolwiek obecnie znajduje się Asmoday
Opis: Pochodził z bogatego i dobrze usytuowanego rodu Kupców, został wychowany w luksusie i wygodzie, dostawał wszystko, czego pragnął i wszystko uchodziło mu na sucho. Kiedy jako półtoraroczny buntownik wybrał się z przyjaciółmi na polowanie w góry, spotkała ich ogromna tragedia w postaci lawiny, która zawaliła się na ich głowy. Jedynie Eden ocalał, jednak również poniósł konsekwencje wypadku, tracąc sprawność od pasa w dół. Dumny ród Schariac, nie chcąc mieć nic wspólnego z kaleką bez przyszłości, wyrzucił go na ulicę. W jednej z najbardziej podłych dzielnic Centrum zmuszony był do żebrania oraz sprzedawania swojego ciała, by ujrzeć następny dzień. Wtedy spotkał Asmodaya, dla którego obecnie zrobi wszystko, jako że nie jest w stanie sprzeciwić się jego rozkazowi czy wątpić w jego intencje.
Mimo swojego oddania i obsesji nie jest pustą kukiełką w łapach Asmodaya. Odbierając mu wolną wolę, Asmoday również uwolnił go od cierpienia, jakie w sobie nosił, przywracając w nim pociesznego i energicznego młodzieńca, jakim był przed wypadkiem. Jest bezpośrednim, gadatliwym i sardonicznym wilkiem z miłością do żartów i wprowadza życie do inaczej milczących laboratoriów. Jest również troskliwy, z bardzo indywidualnym podejściem do każdego nowego pacjenta, dbając o ich komfort i samopoczucie. Jest miły i czarujący, jednak w przeciwieństwie do Asmodaya, jest w tym szczery. Nie jest typem wojownika, bliżej mu do artysty lub arystokraty i przejawia się to w jego gracji i dumie. Jest raczej średniego wzrostu, szczególnie jak na przedstawiciela swojej rasy, oraz ma ogromne zamiłowanie do wszelkiego rodzaju biżuterii i ozdób, więc dosyć często jest mylony z samicą, lub zwyczajnie uznawany za lekko zniewieściałego, co przyciąga atrakcję zarówno basiorów, jak i wader. 
Autor: Slake#6414

 Bezrobotny

Benares

Ród: Ostatni żywy przedstawiciel rodu Varanasi
Wiek: 4 lata, 6 miesięcy
Płeć: Samiec
Rasa: Lerdis
Stan: Polutia
Żywioł: Percepcja
Miejsce pobytu: Gdziekolwiek obecnie znajduje się Asmoday
Opis: Niegdyś szkolony na wojskowego, aby podążyć w ślady swojego ojca. Z szóstki rodzeństwa był najstarszy, a także jedynym samcem, więc po szkoleniu miał odziedziczyć całą fortunę i reputację rodu. Jego ojciec był jednak w stosunku do niego nadzwyczaj brutalny, co spowodowało gniew u młodego samca. Za przewodnictwem Asmodaya zemścił się za lata przemocy, a w tajemniczym pożarze zginęła cała jego rodzina.
Podąża za Asmodayem, uważając go za swojego zbawcę, i podobnie jak Eden pozbył się wolnej woli, aby zostać całkowicie wyzwolony przez Asmo.
Jest raczej spokojny i cichy, i ma raczej przyjazne usposobienie, mimo chłodu, wokół siebie roztacza. Nie robi on tego jednak celowo, zwyczajnie nie jest zbyt dobry w relacjach międzyludzkich. Co nie oznacza, że nie lubi sobie żartować czy się bawić, choć w oczach innych wilków jest raczej sztywniakiem- ze względu na swoją aurę i aparycję. Razem z Edenem są dla siebie jak bracia, chociaż mają zupełnie inne opinie dotyczące Asmodaya i podążają za nim z innych powodów.
Jest wspaniałym strategiem i wojownikiem.
Autor: Slake#6414 



Nieoznaczone postacie NPC zostały stworzone przez RavvsKoy
Postacie powstawały we współpracy z Adulara, Babilon oraz Pokrywka
Postacie których imiona zostały podkreślone posiadają na blogu kartę postaci wraz z kontaktem do ich właścicieli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Netka Sidereum Graphics