wtorek, 5 stycznia 2021

Antoni

Tsumi/Rachel


Nie lękaj się zamieci, towarzyszu. Tutaj nie tylko ona jest w stanie cię pochłonąć.


Imię: Antoni
Ród: Khangan. Jest to ród wędrowny, rozsiany po różnych częściach krainy. Jest w nim wielu kupców, odkrywców, kartografów, pisarzy, a także awanturników. Od pokoleń starają się unikać trwałego miejsca zamieszkania.
Wiek: 12 lat
Płeć: Basior♂
Rasa: Folix.
Po matce Folix i ojcu Valderijskim wilku z Wysp Trojaczych. Miał też przodków Merith, po których odziedziczył część cech charakteru.
Stan: Mieszkaniec
Stanowisko: Kupiec
Charakter: Antoni jest typem samotnego wilka, ale nie do końca. Z jednej strony większość czasu przesiaduje sam, udaje się na samotne wyprawy, spożywa samotne posiłki itd. a z drugiej, uwielbia handlować z innymi wilkami i grać z nimi np. w karty, jeżeli może mu to przynieść jakiś profit. Nie nawiązuje jednak z nimi przyjaźni ani niczego takiego, zachowuje dystans społeczny. Ciężko jest zdobyć jego zaufanie. Na razie nie ma bliskich przyjaciół. Jest dosyć cichym mówcą, ale za to dobrym słuchaczem. Podczas przesiadywania z innymi wilkami chętnie słucha historii oraz pieśni.
Uwielbia zbierać różnego rodzaju błyskotki, ładne kamienie oraz ciekawe książki. Jest też bardzo ciekawy świata. Podczas swoich kupieckich wypraw często zwiedza różne ponadprogramowe zakątki krainy. Po powrocie do bazy wypadowej lubi sobie dobrze pojeść i pospać.
Wygląd: Basior ma turkusowe, wręcz lodowe i bystre oczy. Najważniejszą i unikalną cechą jego wyglądu nie są jednak one, lecz długie i bardzo puchate futro na ogonie, gdzie ma jego największą ilość. Poza tym ma go również sporo na głowie i tułowiu. Trochę mnie na łapach oraz samym pysku. Dumą wilka są też jego niecodziennej długości uszy, które porasta od wewnątrz mięciutka sierść. Będąc połączeniem Valderijskiego wilka oraz Folixa, basior nie jest tak duży i masywny jak jego ojciec, ale też nie tak mały i zwinny jak jego matka. Jego budowa ciała jest jakoś pomiędzy tymi rasami, ale idąc bardziej w stronę Folixa. Jest też dosyć wysoki i długi.
Żywioł: Wiatr, Czas, Śnieg.
Moce: 

• Zamrożenie w czasie – potrafi na parę sekund stać się nietykalny, ale samemu nie może się poruszać, ani niczego zrobić.

• Burza śnieżna – na parę sekund tworzy dookoła siebie kilkumetrową burzę śnieżną. Służy mu ona do kamuflażu, ucieczki lub dezorientacji wroga.

• Lodowe widma - przywołuje 3 lodowe widma, kopię siebie, które pomagają mu w walce lub służą mu za tarczę.

• Skok wstecz – wskakuje w portal czasoprzestrzenny, który pozwala mu cofnąć się w czasie o parę sekund. 

• Lodowe pociski – wyczarowuje dookoła siebie 6 lodowych włóczni, które lecą w stronę celu i niszczą się parę sekund po uderzeniu.

• Zwiększona odporność – pokrywa futro magicznym, śnieżnym pyłem, który zwiększa jego odporność na ekstremalnie zimne temperatury.

Rodzina: Jego rodzice wraz z młodszą siostrą są odkrywcami i wędrują z dala od Królestwa Północy. Miał też brata, który pomimo Folixowych cech postanowił zostać awanturnikiem. Niestety nie skończyło się to dla niego dobrze [*].
Druga Połówka: Brak
Potomstwo: Brak
Miejsce Zamieszkania: Nie ma stałego miejsca zamieszkania. Gdy wędruje między Dystryktami, to zatrzymuje się w jaskiniach. Jeżeli jednak chcesz go gdzieś znaleźć, to pomiędzy wyprawami stołuje się w Zajeździe Pod Maciągowym Okiem w Centrum, w którym ma wynajęty pokój, gdzie trzyma swoje rzeczy. Możesz mu tam zostawić liścik lub liczyć, że akurat go tam spotkasz.
Patron: Hadari
Umiejętności: 

Intelekt: 10 | Siła: 5 | Zwinność: 15 | Szybkość: 15 | Latanie: 0 | Pływanie: 0 | Magia: 10 | Wzrok: 15 | Węch: 15 | Słuch: 15 |

Historia: W życiu każdego wilka z rodu Khangan nadchodzi moment wejścia w dorosłe życie. Wtedy dorosły wilk opuszcza rodzinny tabor, wybiera swój zawód i odchodzi w swoją stronę, żeby wieść tam życie. Antoni, jako iż lubił kolekcjonować różne rzeczy, postanowił zostać kupcem. Latami wędrował po kontynencie. Część swojego życia spędził w mroźnych krainach, które wzmocniły i ukształtowały jego futro, by móc tam przeżyć długi czas. Lata wędrówki zaprowadziły go wprost do Krainy Wiecznie Skutej Lodem, która okazała się na tyle wielka i ciekawa, że basior postanowił tam spędzić więcej swojego czasu. Mijały tygodnie, gdy Antoni poznawał zakamarki tej krainy i jej kupieckie możliwości nie tylko w Centrum, ale też pomiędzy Dystryktami. Czy to oznacza, że wilk postanowi zagrzać miejsce w tej krainie na stałe?
Inne:
- Nie potrafi pływać;
- Boi się stromych, śliskich zejść;
- Uwielbia ciepły miód;
- Chciałby kiedyś zostać odkrywcą;
- Nie lubi wołowiny;
- Chciałby kiedyś handlować również magicznymi przedmiotami;
- Nie lubi, gdy ktoś dotyka jego ogona.
- Nosi na szyi zegarek kieszonkowy, który jest pamiątką od jego rodziców.
Autor: 
Email – kudlacz166@gmail.com
Discord - ...#3058

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Netka Sidereum Graphics