Zadania

Questy

TABLICA OGŁOSZEŃ NA RYNKU W CENTRUM

Treść questu:
 
,,POMOCY!".
To słowo napisane krzywymi literami przykuwa twoją uwagę, gdy po zakupach zatrzymujesz się, aby zobaczyć, co wisi na tablicy ogłoszeń. Dość powiedzieć, że ten konkretny list wyróżnia się pośród innych.
,,Muj kotek zaginoł. Ostatnim razem widziałam go na rynku. Lubi jeźdź jeść rypki i czasami kupuje mu od wendkarza na rynku. Jeśli ktoś znajdzie mojego kotka, mama obiecała mu zapłacić. Prosze o pomoc! Barco Bardz Barco tenskie za Mruczkiem!"
Pod spodem widniała podobizna czarnej kulki z dwoma trójkątami na okrągłym łebku oraz adres. Czy postanowisz pomóc trafić Mruczkowi do zrozpaczonej właścicielki?

Minimalna długość questu: 300 słów
Nagroda:
15 łusek
1 punkt do wybranej umiejętności: wzrok/węch/słuch/szybkość/zwinność


Treść questu: 

Wzrost cen. Dotyka każdego. I dzisiaj dotknął ciebie. Pieprzona inflacja.
Mieszanina irytacji, zbyt lekkiej sakiewki i zwyczajnej obawy, że nie będziesz miał za co kupić sobie obiadu w przyszłym tygodniu, zmusiła cię do podjęcia dosyć... Ryzykownych kroków. Zmierzasz do mieszkania zleceniodawcy, a w twojej torbie znajduje się ogłoszenie zerwane przez ciebie z tablicy.
,,Robota dla mordercy potworów.
W mojej piwnicy zalęgła się jakaś zaraza. Zapłacę każdemu, kto ją wytępi całkowicie, nieważne jakich środków użyje - srebra, eliksirów, byle by mi nie spalił mieszkania".
Co znajdziesz pod podłogą? Jak sobie z tym poradzisz? A może wykorzystasz fakt, że właściciel nie zbliży się do bestii i... podkradniesz mu coś z piwnicy? 
 
Minimalna długość questu: 400 - 900 słów
Nagroda:
- pokonanie potwora: 900 słów, 50 KŁ i 10 punktów do dowolnej umiejętności
- taktyczny odwrót: 400 słów, 5 punktów do szybkości
- okradnięcie właściciela: 700 słów, 60 KŁ

PRÓBA ŚNIEGU

▷ Co pół roku organizuje się próbę śniegu. Szczenięta które mają wkroczyć w dorosłe życie i przestać być traktowane jak dzieci  muszą pomyślnie ją przejść. Władca rozpoczyna próbę śniegu. W południe młodzi wyruszają w podróż po Królestwie. Od tamtej pory mają siedem dni (Królestwo jest duże więc dlatego mają tydzień), aby znaleźć kryształowy płatek śniegu (który jest wielkości łapy). Muszą wykorzystać swoje zdolności i wiedzę, którą zdobyli do tej pory żeby odnaleźć ów płatek. Duch wyroczni ma przemawiać do ich serc, pomagając im odnaleźć drogę (czyli coś w stylu wewnętrznego przeczucia, które ciągnie w dano miejsce). Szczeniak musi posłuchać głosu serca i podążać za tym duchem. Dotarcie nie jest aż tak trudne, pokazuje tylko czy wilk słucha swojego wewnętrznego głosu, przeczucia. Samo zdobycie kryształowego płatka jest trudne.
Mówi się, że sama Silvaria zsyła przeciwników, trudności czy zagadki do rozwiązania dla szczeniaka które ten musi pokonać aby dostać płatek.
Może to być na przykład walka ze śnieżnym potworem, pokonanie niedźwiedzi polarnych, przemierzenie rwącej, szerokiej rzeki, gdzie łatwo jest stracić życie gdy tylko wpadnie się do wody. Może to być wydostanie się ze  śnieżnej pułapki, nie zabłądzenia w śnieżycy, przemierzenie lodowego labiryntu, rozwiązanie zagadki. Mówi się, że szczenię staje przed wyzwaniem, które ma mu pokazać jego najsilniejszy atut, którego będzie musiał użyć. Magia, dany żywioł/moc, rozum, siła, zręczność itd.
Po siedmiu dniach młode wilki spotykają się w centrum, pod zamkiem. Wtedy władca błogosławi wszystkich, którzy dali radę zdobyć kryształowy płatek. Płatek zostaje uniesiony nad głowy szczeniąt. Promienie światła padające z posągu Silvarii trafiają w kryształy i rozpryskują światłem na szczenię (rozszczepiony promień światła wnika w serce, oczy, pysk szczenięcia). Kryształowy płatek zmienia się w lodowy pył, a szczenię może odtąd nazywać się dorosłym wilkiem.
▷ Minimum: 2000 słów
Nagroda: wilk zostaje przeniesiony z sekcji "Szczeniaki", dostaje normalną posadę (w kierunku której się kształcił), może założyć rodzinę, jest traktowany jak dorosły


INNE


I
▷ Jeden zawód to za mało? Nudzi ci się, gdy robisz tylko to. To doskonała okazja, aby wziąć dodatkową pracę, która urozmaici twój harmonogram. Ale nic nie dzieje się przypadkiem, a ty masz już robotę. Musisz trochę zapracować na nowe zajęcie. Wyrusz na przygodę, która pozwoli ci wykazać się i otrzymać kolejną posadę.
▷ Minimum słów 2000
Nagroda: dodatkowe stanowisko
Quest wykonali:


II
▷ Opisz swą dramatyczną podróż do Symbiony.
▷ Minimum 1500 słów
Nagroda: 150 łusek
Quest wykonali: Nevt; Aarved


III
▷ Opisz swą podróż do porzuconej posiadłości arystokracji w Przylądku Estany i przeszukaj go. Nie zapominaj jednak o czyhających w tamtym miejscu niebezpieczeństwach!
▷ Minimum 1500 słów
Nagroda: 140 łusek
Quest wykonali:


IV
▷ Opisz swoją ekscytującą, może lekko przerażającą, tajemniczą podróż do wnętrza Katakumb.
▷ Minimum 1500 słów.
Nagroda: 150 łusek
Quest wykonali: Aarved

V
▷ Pomóż Temirze w jej badaniach zbierając dla niej próbki i przeprowadzając wywiad wśród innych wilków, a na pewno cię wynagrodzi.
▷ Minimum 1000 słów
Nagroda: 90 łusek
Quest wykonali:

VI
▷ Stań się królikiem doświadczalnym Estela na jeden dzień i pomóż mu wynaleźć coś nowego.
▷ Minimum 1000 słów
Nagroda: 90 łusek
Quest wykonali:


VII
▷ Wyrusz na polowanie z Rarse. Co upolujecie? Jak to wytropicie? Czy będziecie musieli walczyć? Wykaż się sprytem, umiejętnościami i charyzmą, by zasłużyć na sowitą nagrodę.
▷ Minimum 1500 słów
Nagroda: 130 łusek
Quest wykonali:


VIII
▷ Wyrusz w niesamowitą podróż w którymkolwiek, obranym przez ciebie kierunku i opisz swoją podróż w nieznane. Odkryj nowe miejsce i dodaj jego zdjęcie i krótki opis. Miejsce to pojawi się w zakładce terytorium, a ty zostaniesz nagrodzony za znoje podróży!
▷ Minimum 1800 słów

Nagroda: 170 łusek
Quest wykonali:

IX
▷ Tego dnia udałeś się na polowanie. Ganiając za stadem jeleni i próbując złapać najsłabsze ze zwierząt dałeś z siebie wszystko. Niestety nie zdobyłeś mięsa. Wtedy coś w śniegu zwróciło twoją uwagę. To był szczeniak przysypany wczorajszym puchem. Zabrałeś szczeniaka ze sobą. Trzeba się nim zająć, jest wyziębnięty i zagłodzony. Dowiesz się o nim czegoś? Jak tam trafił? Kim jest? Może zgłosisz się do Samanty o pomoc?
▷ Minimum 1200 słów
Nagroda: 100 łusek
Quest wykonali:

X
▷ Od dłuższego czasu ktoś wysyła ci dziwne listy. Nie wiesz kim jest ta osoba i po prostu je ignorujesz. Dostając kolejną z rzędu kopertę postanawiasz od razu jej nie wyrzucać, a sprawdzić co jest w środku. Znajdujesz list napisany krwią, najprawdopodobniej wilczą. Jest w nieznanym ci języku. Zaczynasz się bać, może złościć. Postanawiasz za wszelką cenę dowiedzieć się co jest napisane w liście i znaleźć nadawcę.
▷ Minimum 1200 słów
Nagroda: 100 łusek
Quest wykonali:


XI
▷ Spędzasz wieczór w barze. Natrafiasz na wilka, który rozmawia z barmanem o pewnym krysztale. Postanawiasz sam go o to dopytać. Dowiadujesz się o legendzie sennego kryształu, który znajduje się gdzieś w Dystrykcie IV, u szczytu Ścieżki zapomnianych. Całą noc myśląc o tajemnicy, którą owiany kryształ w końcu decydujesz się  dowiedzieć się do czego służy kryształ. Szukasz informacji w bibliotece i wszędzie gdzie tylko się da. Czy dostajesz jakieś informacje? W końcu podejmujesz ryzyko i wyruszasz na ścieżkę. Jakie niebezpieczeństwa czekają cię na niej? Co się wydarzy? Czy znajdziesz Senny Kryształ, a może to jedynie legenda. No i najważniejsze - do czego służy?
▷ Minimum 1800 słów
Nagroda:  Senny Kryształ
Quest wykonali:


XII
▷ Wyjątkowo późno postanowiłeś wrócić do domu. Jest już ciemno, nie świeci nawet księżyc. Gdyby nie śnieg, nic byś nie widział. Śnieg, na którym słyszysz czyjeś kroki. Zatrzymujesz się, ale kroki wciąż naciskają na biały puch. Odwracasz się, nikogo nie ma. Wróciłeś do domu cało. Od tamtej nocy zaczęły cię jednak nękać koszmary. Okazuje się, że przez twój nieudany eksperyment z magią przywołałeś demona. Co zrobisz? Jak się go pozbędziesz?
▷ Minimum 1200 słów
Nagroda: 10 punktów magii
Quest wykonali: 
 
 
XIII
▷ Złe rozeznanie w sytuacji. Podjęcie nieodpowiedniej decyzji. Pomyłka. Niesubordynacja. Niekompetencja. Nieważne są czynniki, które cię do tego skłoniły: rozbieżność z twoim kodeksem moralnym, chwilowa utrata władzy nad własnym umysłem, emocje czy niesprzyjające warunki. Ważne, że popełniłeś błąd, a twój przełożony jest wściekły. Jeżeli trafi ci się okazja, by odzyskać jego zaufanie, nie zastanawiaj się dwa razy. Pokaż mu, że w swojej dziedzinie jesteś niezastąpiony.
▷ Minimalna długość questu: 2000 słów
Nagroda: Do wyboru 20 punktów inteligencja/siła/zwinność/szybkość/latanie/pływanie/magia
Quest wykonali:



Treningi


Można wykonywać je wielokrotnie w celu zwiększenia swoich umiejętności.


I
▷ Zmierzasz do biblioteki po nową książkę. Co to za książka? Dlaczego właśnie ona? Co z niej wywnioskujesz i jaka kryje się za nią opowieść? A może dzięki niej wpadniesz w ciąg zdarzeń, w których będziesz musiał wykazać się inteligencją? Cokolwiek cię spotka, na pewno wyciągniesz z tego wnioski i zyskasz trochę mądrości.
▷ Minimum 1200 słów
Nagroda: 10 punktów inteligencji
Trening wykonali: Xeva x1; Karwiela x1;


II
▷ Uczysz się nowego zaklęcia. Co to za zaklęcie, do czego służy, skąd się o nim dowiedziałeś, w jaki sposób się go uczysz i dlaczego właśnie to zaklęcie?
▷ Minimum 1200 słów.
Nagroda: 10 punktów magii
Trening wykonali: Nevt x1;


III
▷ Zdecydowałeś się na podniesienie swojej siły. Dlaczego chcesz ja podnieść, jak się do tego zabierzesz, co zrobisz i czy ktoś ci pomoże?
▷ Minimum 1200 słów.
Nagroda: 10 punktów siły
Trening wykonali: Karwiela x1;

IV
▷ Ktoś wyzwał cię na pojedynek, przyjmujesz wyzwanie. Jak śmiał wyzwać właśnie ciebie!? Ustalacie tor i… START. Kto cię wyzwał? Dlaczego to zrobił? Może ustawiliście sobie jakiś zakład?
▷ Minimum 1200 słów
Nagroda: 10 punktów siły
Trening wykonali: Aarved x2; Karwiela x1;

V
▷ Zbierz wilki do pomocy i wyrusz na największe polowanie swojego życia! Macie 24 godziny na upolowanie jak największej i najbardziej nieuchwytnej zwierzyny, jaką tylko dacie radę znaleźć. Czy dacie radę? Może ktoś będzie próbował pokrzyżować wam plany? Pilnuj, by zwierzyna nagle nie stała się myśliwym i wykorzystaj wszystkie swoje zmysły by nie zgubić jej w tym terenie.
▷ Minimum słów 1500
Nagroda: do wyboru 10 punktów wzrok/słuch/węch
Trening wykonali: Aarved x1


VI
▷ Wiosna i lato to najlepsze pory roku, aby wreszcie postąpić krok naprzód i nauczyć się nowej umiejętności lub doszlifować stare. Gdy zaczyna być cieplej wilki rozpoczynają aktywności fizyczne i wychodzą z domów na świeże powietrze. Niebo aż kusi, by wzbić się w górę, a ciepłe jeziora zachęcają do nauki pływania. Niestety nie wszyscy są w tym tak dobrzy. A ty? Popisz się lub poproś kogoś, by pouczył cię którejś z tych umiejętności.
▷ Minimum 1200 słów
Nagroda: do wyboru 10 punktów pływanie/latanie
Trening wykonali:


VII
▷ Chcesz być zwinniejszy, ale nie wiesz jak się za to zabrać? Slalom między drzewami, akrobacje w wodzie, na lądzie lub w powietrzu, mała porcja popisów kuglarskich? A może walka z bronią? Cokolwiek dziś wybierzesz, spraw by twoje ćwiczenia były emocjonujące i abyś zapamiętał je na dłużej.
▷ Minimum 1200 słów
Nagroda: 10 punktów zwinności
Trening wykonali: Aarved x2; Xeva x1;

 
VIII
▷ Wybrałeś się w dłuższą podróż i natrafiłeś na szeroką rzekę zagradzającą ci drogę. Niestety nie umiesz pływać, a w najbliższej okolicy nie ma żadnego mostu, ani nawet kładki. Nie możesz zawrócić, ponieważ zależy ci na dotarciu do celu wędrówki. Nie masz wyboru, musisz wymyślić w jaki sposób przekroczyć rzekę w miarę bezpieczny sposób...
▷Minimalna długość treningu: 600 słów
Nagroda: 5 punktów inteligencji
Trening wykonali:
 
 
IX

▷ Pech chciał, że trafiłeś na gniazdo szerszeni zlodowaciałożądłych (gatunek występujący w podziemnych korytarzach i norach na nieprzykrytych śniegiem terenach Królestwa). Jeszcze większy pech, że je rozzłościłeś. Lepiej uciekaj!

▷ Minimalna długość treningu: 600 słów

Nagroda: 5 punktów szybkości

Trening wykonali: Vallieana x1
 

X

▷ Wybrałeś się na samotną przechadzkę. W pewnym momencie usłyszałeś wołanie o pomoc z niedalekiej odległości. Gdy dotarłeś na miejsce twoim oczom ukazała się rzeka, a w niej wilk przegrywający walkę z silnym nurtem. Decydujesz się mu pomóc.

▷ Minimalna długość treningu: 600 słów

Nagroda: Do wyboru 5 punktów pływanie/latanie/magia

Trening wykonali: Ametrine x1, Ros x2


XI

▷ Zgodziłeś się przez jeden dzień pomóc waderze w opiece nad jej szczeniakami. Wszystko było w porządku, do czasu aż coś zmusiło cię do opuszczenia posterunku na parę chwil. Kiedy wróciłeś jednego z młodych brakowało. Czym prędzej ruszasz na poszukiwania, być może nawet w pościg...

▷ Minimalna długość treningu: 1200 słów

Nagroda: Do wyboru 5 punktów szybkość + 5 pkt wzrok/słuch/węch

Trening wykonali:


XII

▷ Od dłuższego czasu chciałeś doszlifować jakąś swoją magiczną umiejętność i wreszcie masz na to czas. Trenuj, a na pewno na tym zyskasz.

▷ Minimalna długość treningu: 1200 słów

Nagroda: 10 punktów magii

Trening wykonali:


XIII

▷ Wpadasz w zasadzkę wilczych bandytów. Nie masz przy sobie ani broni, ani pieniędzy, ponadto przeciwnicy mają sporą przewagę liczebną. By ratować życie, oferujesz się wykonać dla nich jakieś zadanie. Zgodzą się czy nie? Będziesz musiał walczyć, a może przystaną na twoją propozycję? Jeżeli tak, to będziesz chciał ich przechytrzyć czy podejmiesz się wyzwania? Miej się na baczności, zbiry rzadko dotrzymują danego słowa, nawet jeśli wyświadczysz im przysługę...

▷ Minimalna długość treningu: 1500 słów

Nagroda: Do wyboru 15 punktów inteligencja/siła/szybkość/zwinność/magia/latanie/pływanie

Trening wykonali: Ros x1

 

Treningi dotyczące bestii: 

I

▷ Od jakiegoś czasu w pobliżu twojego mieszkania słychać nocą jakieś szuranie, czasem nawet zduszone i milknące po chwili piski drobnych zwierząt. Kiedy po raz kolejny słyszysz intrygujące dźwięki, postanawiasz to sprawdzić, lecz nic nie dostrzegasz. Nie zamierzasz poddawać się tak łatwo, ponieważ odgłosy zaczęły wzbudzać w tobie niepokój i przeszkadzały w spaniu. Postanawiasz więc znaleźć źródło. Jednak dostrzeżenie strachliwego monahra to nie taka prosta sprawa...

▷ Minimalna długość treningu: 600 słów

Nagroda: do wyboru 5 punktów wzrok/słuch/węch

Trening wykonali:

II

▷ Jakiś czas temu zgodziłeś się na pracę tymczasową u uczonego, który zajmuje się badaniem rzadko spotykanych stworzeń. Wysłał cię na pustynię w poszukiwaniu niejakiego richera beżowego, którego pierwszy raz w życiu zobaczyłeś na zdjęciu, które ci dał, zanim wyruszyłeś w drogę. Polecił ci, byś obserwował zachowanie znalezionego osobnika, być może sprowokował parę reakcji i zapisywał wszystko, czego się dowiesz. Już zamierzałeś odmówić, gdy wspomniał o sowitej zapłacie i paru innych korzyściach, które może ci przynieść taka podróż. Postanowiłeś przyjąć propozycję, chociaż nie sądziłeś że uda ci się odszukać stwora. Jednak szczęście dopisało. Zobaczyłeś jakieś zachowanie, które cię zdziwiło? Czy udało ci się podpatrzeć go dłużej niż przez kilka minut? Jeżeli tak, na pewno musiałeś dostać niezłej zadyszki...

▷ Minimalna długość treningu: 800 słów

Nagroda: 5 punkty szybkości + 100 KŁ

Trening wykonali: Karwiela x1

III

▷ Rozpaczliwie potrzebujesz pieniędzy. Wypłata dopiero za tydzień, zero ofert zarobku na teraz, a ty musisz zdobyć gotówkę jak najszybciej. Z nieba spadła ci bogata, ale bardzo nieuprzejma dama o ogromnym ego, która zaproponowała nagrodę w zamian za złapanie i dostarczenie jej lucarii niebieskokryształowej. Jesteś zdesperowany, dlatego się zgadzasz. Jak przebiegło twoje polowanie na krysztalnicę? Czy udało ci się ją złapać? Postanowiłeś oddać ją damie czy zlitowałeś się nad biednym stworzeniem?

▷ Minimalna długość treningu: 800 słów

Nagroda:

Jeżeli oddałeś ją damie - 150 KŁ

Jeżeli wypuściłeś na wolność - do wyboru 5 punkty siła/zręczność

Trening wykonali:

IV

▷ Nieświadomie wkroczyłeś na teren sępisk łysawych i oczywiście MUSIAŁEŚ je zdenerwować. Nie jesteś gotowy na konfrontację z kilkoma osobnikami na raz, będąc otoczonym ze wszystkich stron, więc postanawiasz zarządzić taktyczny odwrót/uciec. Przez zaskoczenie, strach bądź słabą orientację w terenie pomyliłeś kierunki w biegu i zdajesz sobie z tego sprawę dopiero, gdy broniem zapędziły cię w kozi róg. Jak skończyła się ta niemiła przygoda? Czy odniosłeś jakieś rany?

▷ Minimalna długość treningu: 1000 słów

Nagroda: do wyboru 10 punktów szybkość/zwinność

Trening wykonali:

V

▷ Cholera jasna, znów nie stać cię na tę bardzo pożądaną przez ciebie rzecz, jaką znalazłeś na jednym ze straganów na centralnym targu. Postanawiasz poszukać dodatkowego zarobku i następnego dnia rozwieszasz po mieście plakaty. Ku twojemu zdziwieniu już po paru godzinach pojawia się chętny zleceniodawca: jego zadanie jednak wyjaśnia, dlaczego zgłosił się tak szybko.

Nieznajomy oferuje pokaźną kwotę za przyniesienie mu worka sierści sulverry. Twierdzi, że teraz linieją, więc bez problemów powinieneś znaleźć potrzebne ci futro. Przypominasz sobie, że bestie te są chronione, a w stadzie - bardzo niebezpieczne. Postanawiasz jednak podjąć wyzwanie, nie jesteś przecież jakimś tchórzem, żeby rezygnować nawet nie próbując, prawda?

Co znalazłeś na targu? Opisz swoje spotkanie ze zleceniodawcą. Jak odnajdziesz siedzibę Sulverr? Czy spotkasz jakiegoś żywego osobnika, a może gniazdo będzie opuszczone? Pamiętaj, że sulverr nie możesz uszkodzić - inaczej czeka cię pieniężna kara. Jeśli cię zaatakują, pozostaje jedynie ucieczka...

▷ Minimalna długość questu: 2000 słów

Nagroda: 350 łusek + 5 punktów zwinności + 10 punktów do słuchu/zmysłu/wzroku (do wybrania). Jeśli sulverra zostanie skrzywdzona, postać otrzymuje jedynie punkty do statystyk.

Trening wykonali:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Netka Sidereum Graphics