Rynek

 Rynek. Front wojenny dla konkurujących o klientów sprzedawców. Świątynia materialistów. Istny raj dla żebraków i złodziei (dobrze Wam radzę, pilnujcie swojego portfela!). Krótko mówiąc: głośno, tłoczno i kolorowo. Jest to największe centrum handlu Królestwa, które nierzadko wita gości z zagranicy. Można znaleźć tu prawie wszystko, od mniej lub bardziej świeżego mięsa, przez prezenty na ślub Waszego znajomego, aż do przedmiotów magicznych, które pozwolę sobie przedstawić.
Ale, ale, jeszcze nie rzucajcie się na te karpie w promocji! Najpierw sprawdźcie czy macie wystarczającą ilość gotówki:

BANK

Aarved - 6 756 KŁ
Ametrine - 1 172 KŁ
Asmoday - 138 KŁ
Hauro - 817 KŁ
Jastes - 882 KŁ
Karwiela - 625 KŁ
Lys i Tin - 1 078 KŁ
Mordimer - 346 KŁ
Roosevelt - 843 KŁ
Saki -  319 KŁ
Oda - 649 KŁ
Vallieana - 4 191 KŁ
Van Halley the Puff - 129 
Van Wenus the Muff - 112 KŁ
Xeva - 3 172 KŁ
Yeltana - 287 KŁ


Macie? No to udanych łowów!

 

Eliksir Magte
Działanie: zwiększa energię w zakresie jednego z żywiołów
Skutek: otrzymanie jednej dodatkowej mocy (o ile wilk ma ich mniej niż 6)
Cena: 400 Łusek

~⍣~

Eliksir Abali
Działanie: znacząco zwiększa energię i nową część ukierunkowuje na nieznany wilkowi wcześniej żywioł
Skutek: obudzenie kolejnego żywiołu (o ile wilk ma ich mniej niż 3)
Cena: 600 Łusek

~⍣~

Eliksir Jeug

Działanie: odmładza organizm, nie pozbawiając przeżytych doświadczeń
Skutek: zrzuca ostatnie 2 lata z grzbietu (i czujesz się jak młody duch!)
Cena: 850 Łusek

~⍣~

Eliksir Budhana
Działanie: postarza organizm o 2 lata
Skutek: spożywający odczuwa większe zmęczenie i ból w kościach
Cena: 850 Łusek

~⍣~

Eliksir Dashuri
Działanie: powoduje obsesję na punkcie wilka, którego krew została zmieszana z płynem
Skutek: wilk zakochuje się na zabój
Cena: 400 Łusek

~⍣~

Eliksir Krahia
Działanie: pozbawia jakichkolwiek dobrych emocji
Skutek: nieodwracalna zmiana charakteru i wieczna anhedonia
Cena: 700 Łusek

~⍣~

Eliksir Wanshin
Działanie: doprowadza do szaleństwa
Skutek: spożywający zaczyna doświadczać halucynacji i zupełnie zapomina, kim jest
Cena: 500 Łusek

~⍣~

Eliksir Shaanti
Działanie: koi umysł i duszę
Skutek: niweluje działanie Eliksiru Wanshin
Cena: 700 Łusek

~⍣~

Eliksir Maut
Działanie: powoduje gwałtowne kurczenie się mięśni i doprowadza do śmierci poprzez uduszenie
Skutek: wróg przestaje być problemem, tym razem na dobre
Cena: 600 Łusek



Księga Drazyg
Korzyści: poznanie języka smoków
Cena: 150 Łusek

~⍣~

Księga Run
Korzyści: poznanie prastarego języka
Cena: 150 Łusek

~⍣~

Księga Nocy
Korzyści: +5 punktów inteligencji
Cena: 300 Łusek

~⍣~

Księga Kroca
Korzyści: poznanie rytuału na zaklinanie przedmiotów, które po założeniu, uniemożliwiają używanie jednej mocy wilka
Cena: 500 Łusek

~⍣~

Księga Rora
Korzyści: poznanie zaklęcia przyzywania zwierząt (w tym bestii!)
Cena: 500 Łusek



Oczy Sampark

Forma: podzielony na połowy kamień
Korzyści: długodystansowa komunikacja między dwoma wilkami posiadającymi jego dwie części (oczy muszą być wtedy w bliskiej odległości od ciała każdego z wilków)
Cena: 300 Łusek

~⍣~

Koue
Forma: bransoleta
Korzyści: zwiększona odporność na zimno
Cena: 200 Łusek

~⍣~

Kamień Shagti

Forma: wisior
Korzyści: zużywanie mniejszej ilości energii przy używaniu mocy
Cena: 300 Łusek

~⍣~

Kamień Werstad
Forma: kamień
Korzyści: odporność na niektóre przyziemne klątwy
Cena: 700 Łusek

~⍣~

Kamień Życzeń

Forma: kamień
Korzyści: spełnienie jednego życzenia (bez wskrzeszania, zmieniania żywiołów, mocy, dostawania się na stanowiska, na które wilk nie spełnia wymagań itp)
Cena: 1000 Łusek


Płaszcz Lasu

Korzyści: +5 punktów magii
Cena: 300 Łusek

~⍣~

Płaszcz Południowego Wiatru
Korzyści: +5 punktów szybkości
Cena: 300 Łusek

~⍣~

Płaszcz Nocy

Korzyści: +5 punktów zwinności
Cena: 300 Łusek


~⍣~

Stalowa zbroja
Korzyści: +5 punktów siły
Cena: 300 Łusek


Valimus
Działanie: wywar z płatków wpływa na aparycję i zmienia ją permanentnie (efekt uzyskuje się tylko raz w życiu)
Cena: 1000 Łusek

~⍣~

Nasiono Pariva
Działanie: czyni niewidzialnym na okres maksymalnie dwóch godzin
Cena: 200 Łusek

~⍣~

Lilia Jeevan
Działanie: przeciwbólowa, przyspiesza gojenie ran
Cena: 200 Łusek

~⍣~

Drzewko z gwiazdami
Działanie: po wydobyciu ze środka pyłu, od którego niewielkie, zamknięte w szklanej kuli drzewko uzyskało swoją nazwę, otrzymuje się +3 punkty magii
Cena: 250 Łusek

~⍣~

Korzeń Doring
Działanie: napar powoduje szybką śmierć
Cena: 600 Łusek

 

Zwój Kandydata
Korzyści: otrzymanie kolejnego stanowiska
Cena: 250 Łusek

~⍣~

Proszek ze smoczej łuski
Korzyści: +5 punktów latania
Cena: 300 Łusek

~⍣~

Kula Rakshy
Korzyści: pozwala zobaczyć jedno pożądane wydarzenie z przeszłości, czasami więcej - o ile są one krótkie
Cena: 550 Łusek

~⍣~

Wizjer Katioma

Korzyści: umożliwia rozmawianie z duchami
Cena: 500 Łusek

~⍣~

Lira Matonga
Korzyści: jej melodia kiełzna bestie
Cena: 400 Łusek


1 punkt - 25 Łusek
2 punkty - 50 Łusek
5 punktów - 125 Łusek
10 punktów - 250 Łusek
20 punktów - 500 Łusek




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Netka Sidereum Graphics