Rasy

Niegdyś tereny te były osiągalne tylko dla niektórych wilków - tych, którym udało się dostosować do panujących warunków. Dzisiaj, dzięki pomocy magów, którzy stworzyli barierę oraz alchemików, zajmujących się wytwarzaniem wywarów rozgrzewających, uległo to zmianie. Teraz coraz więcej zbłąkanych dusz z całego kontynentu rzuca się w wir przygody, bada, ucieka w kierunku Krainy Skutej Lodem i kierowane powiewem Ayerola przekracza granice Królestwa Północy, przyczyniając się do coraz większej różnorodności rasowej. 

Aby zapobiec niepotrzebnemu chaosowi, kronikarze zadecydowali, by spis został podany w kolejności alfabetycznej.


Aeskeron

Krąży wiele legend o pochodzeniu tej tajemniczej rasy, jakoby to wilki te miały się niegdyś spoufalać z gadami. Przyczyną takich spekulacji jest przede wszystkim ich wygląd: smukłe ciała, o krótkiej sierści lub całkowicie pozbawione owłosienia, w wielu przypadkach pokryte miejscowo lub w całości łuskami, do tego oczy jakby żywcem wyjęte z węża. Ich cechą szczególną są również długie, przypominające jaszczurze języki, często rozdwojone. Niełatwo jest im przetrwać na zimnych terenach, dlatego ich liczebność w Królestwie Północy jest ograniczona. Osobniki, które mimo to zdecydowały się tu żyć, wychodząc na zewnątrz, muszą odziewać się w dobrze trzymające ciepło skóry (najlepiej niedźwiedzie).

Zazwyczaj słyszą trochę gorzej od innych wilków, za to ich zmysł powonienia nie ma sobie równych, a u niektórych osobników wykształciły się nawet narządy zmysłu termicznego.

Aeskerony są przebiegłe i uwielbiają hazard. Nie mają problemu z kłamaniem, a oszukiwanie przychodzi im łatwo, lecz stać ich na szczere uczucia. Do obcych mają stosunek podejrzliwy i chłodny, ponadto długo zajmuje im osiągnięcie pełni zaufania do kogoś. Preferują spokój, ciszę oraz własne towarzystwo (oczywiście zdarzają się wyjątki). Nie zawahają się użyć ciętych słów, pokazać kłów czy zadać ciosu, jeżeli ktoś ich zirytuje.

Najczęstsze żywioły względem rasy: Materia, Umysł, Natura


Agropius

Wilki z wyglądu niepozorne, ponieważ ich ciało nie posiada zbyt dużej ilości mięśni, a wzrost mają o wiele niższy od przeciętnego przedstawiciela wilczego gatunku, jednak są niezwykle pracowite i wytrwałe jak mało kto. Ich cechą charakterystyczną są krótkie pyski, niewielkie uszy oraz dwukolorowa sierść. 

Ich pomysłowość oraz umiejętność wyjścia obronną łapą z niemal każdej sytuacji potrafią niejednego zaskoczyć. Dzięki swojej błyskotliwości, przyjaznemu nastawieniu do nieznajomych oraz trafiającego w najróżniejsze gusta poczuciu humoru świetnie odnajdują się w towarzystwie, nie mają też problemu ze współpracą. Potrafią zadbać o siebie i o stan swojego portfela, dobrze wiedzą, jak się ustawić, by na tym skorzystać.

W ich głowie kłębi się tysiące myśli, rodzą się miliony pomysłów. Idealnym dla nich zajęciem jest więc naukowiec bądź wynalazca.

Najczęstsze żywioły względem rasy: Energia, Woda, Ziemia

Fenris

Są to dobrze zbudowane, ogromnej postury wilki. Wadery są niższe i bardziej wątłe, ale i tak rozmiarami oraz siłą przewyższają inne rasy. Cechuje je również gruba, dobrze chroniąca przed mrozem sierść o ciemnym umaszczeniu oraz niezwykła wytrzymałość, którą się szczycą. Dzięki tym elementom świetnie sprawdzają się w walce, a także przy pracy, w której trzeba się dobrze wysilić. Są pełni dumy i temperamentu, zazwyczaj dążą do tego, by wyglądać groźnie oraz wywierać wrażenie wyglądem. Jednak w głębi duszy często są bardzo wrażliwi i bez zastanowienia potrafią poświęcić wszystko za coś, co jest dla nich ważne.

Starają się nie okazywać emocji, lecz zawsze znajdzie się ktoś kto potrafi dotrzeć do nich jak nikt inny.

Najczęstsze żywioły względem rasy: Ogień, Ziemia, Elektryczność


Folix

Osobniki te wyróżniają się na tle innych. Są mniejsze od przeciętnego wilka, mają drobniejsze pyszczki i dłuższe, bardziej puszyste ogony. Wyglądają niemal jak lisy, są jednak od nich większe i nieco bardziej umięśnione. Ich sierść przybiera jaskrawe kolory - najczęściej odcieni płomieni czy złota.

To niezwykli spryciarze, ich nie okantujesz - przebiegłość to ich druga natura. Uwielbiają zagadki i wyzwania, dzięki którym mogą się popisać przed innymi. Bywają skąpi, ale to tylko ze względu na to, że szanują i cenią sobie swoje rzeczy. Jest to rasa niezwykle zadziorna i towarzyska (choć zdarzają się bardziej nieśmiałe osobniki). Uwielbiają zawierać przyjaźnie, w towarzystwie odnajdują się prawie tak samo dobrze jak agropiusy, choć nie są tak bezkonfliktowe jak one. Znają się na trikach i umiejętnie wykorzystują w sztuczkach swoje moce.

Jedne z lepszych stanowisk dla tych wilków to artysta sceniczny, odkrywca czy treser.

Najczęstsze żywioły względem rasy: Ogień, Elektryczność, Wiatr


Khado

Długonogie, smukłe i zazwyczaj wysokie wilki, o długich uszach oraz wyraźnie krótszych ogonach od przedstawicieli innych ras. Są mistrzami w sprintach oraz bezszelestnym poruszaniu się, przez co świetnie nadają się na myśliwych bądź szpiegów, jednak większość nie ma zbyt dużej wytrzymałości na długie dystanse.

Ich najbardziej rozpoznawalnymi cechami są zdecydowanie cierpliwość i charyzma, a także ostrożność, często nadmierna. Dla sojuszników stanowią bardzo ważne oparcie, dla wrogów nie mają litości. 

Najczęstsze żywioły względem rasy: Woda, Materia, Elektryczność


Lerdis

Są to wilki przypominające hybrydy zwierząt, czyli po prostu posiadają części ciała typowe dla innych zwierząt. Najbardziej spotykane są rogi oraz nie przypominające wilczych kończyny, ale możliwości jest wiele. Może nie są silniejsze od fenrisów, ale z pewnością zajmują drugie miejsce w tabeli ras pod tym względem. 

Z powodu docinków i separacji, których doświadczali dawniej, bardzo powoli otwierają się na innych, lecz opłaca się czekać, są bowiem niezastąpionymi przyjaciółmi. Cechuje ich duma i oddanie sprawie, słyną z dotrzymywania tajemnic. Bardzo dobrze czują się w towarzystwie, które ich akceptuje, można się nawet pokusić o stwierdzenie, że są pożądanymi towarzyszami na każdej większej i mniejszej imprezie. Oprócz poczucia humoru mają także ognisty temperament i zniewagi nie wybaczą zbyt szybko.

Najwięcej wilków tej rasy wybiera stanowiska myśliwego lub zwiadowcy, lecz sprawdzają się w niemal każdej dziedzinie.

Najczęstsze żywioły względem rasy: Woda, Natura, Ziemia


Lotepis

Smukłe wilki o barwnych, wzorzystych futrach oraz długich ogonach, często pokrytych łuskami bądź zakończonych płetwą. Ich ciało jest długie, smukłe i elastyczne, a oczy przystosowane do widzenia w ciemności. Na lądzie ich wzrok jest jednak gorszy od innych wilków. Wiele z nich posiada długie języki.

Potrafią świetnie pływać, co uwielbiają robić i co nieustannie starają się doskonalić. Na lądzie nie czują się tak pewnie i swobodnie, ale nie przeszkadza im to w codziennym funkcjonowaniu. Źle wpływa na nie susza, za to nie przeszkadza im chłód okolicznych zbiorników. 

Wolą przebywać w towarzystwie swojej rasy, niż poznawać nowe osobniki, te typowe, “z lądu”, poza tym często szukają samotności. Preferują trzymanie się na uboczu.

Najczęstsze żywioły względem rasy: Woda, Wiatr, Energia


Malisabis

Wilki o drobnej posturze, długich pyszczkach i gęstym, puszystym futrze w jasnych odcieniach. U wielu z nich łapy oraz końcówki uszu są ciemniejszym kolorze niż reszta ciała. Cechuje je wrodzona elegancja i gibkość.

To bardzo przyjazne stworzenia, ciepłe nie tylko dla przyjaciół, ale również dla obcych. Uwielbiają szczenięta oraz naturę, dlatego dobrze sprawdzają się w roli opiekuna, zielarza, nauczyciela lub tresera. Do wszystkich są nastawione pokojowo i przez cały czas starają się rozwijać. Ich myśli zazwyczaj błądzą w obłokach, a dusze biegają swobodnie w marzeniach.

Najczęstsze żywioły względem rasy: Natura, Woda, Energia


Merith

Wilki gabarytowo większe niż malisabisy, łatwo można je odróżnić dzięki dwukolorowej sierści, a także długim, spiczastym uszom, które często zakończone są frędzelkami. Rasa ta ma bardziej rozwinięte narządy wzroku, słuchu oraz węchu od innych, co przydaje się w myślistwie lub na stanowisku zwiadowcy. Są bardzo uważne, dociekliwe i wyczuwają kłamstwo czy zdradę jak nikt inny. Nic nie potrafi przerwać ich koncentracji, jeżeli mocno się na czymś skupią. Pomóc pomogą, ale będą się dopominać o przysługę. Uwielbiają poszerzać swoją wiedzę, nie tylko poprzez czytanie, ale również dzięki własnym badaniom, są bowiem bardzo ciekawskie.   

Najczęstsze żywioły względem rasy: Ogień, Ziemia, Umysł


Quatar

Ich charakterystyczną cechą wyglądu jest długie, w większości białe futro z elementami jakiegoś innego, żywego koloru oraz oczy, od których trudno jest oderwać wzrok (uczeni próbują ustalić przyczynę, aktualnie najbardziej prawdopodobną są właściwości hipnotyzujące w tęczówkach wilków tej rasy). Emanuje od nich pozytywna energia i ten rodzaj spokoju, który wskazuje na opanowanie w niemal każdej sytuacji. Ich pamięć jest niezawodna, a zdobywanie wiedzy sprawia im dużą przyjemność. Skrywają wiele tajemnic, którymi nie zamierzają dzielić się tak łatwo, ostrożnie dobierają słowa adekwatnie do sytuacji. Są typem obserwatora, wolą najpierw się przyjrzeć, a dopiero później działać.

Rewelacyjnym dla nich zajęciem jest stanowisko medyka, zielarza, alchemika lub bibliotekarza.

Najczęstsze żywioły względem rasy: Energia, Materia, Umysł


Rasmith

Są to wilki z natury chude i delikatnej budowy, o długich nogach, jeszcze dłuższych, wąskich ogonach i jednolitym kolorze sierści. Raczej nie przypominają wojowników, bardziej uczonych. Jednak nie należy ich nie doceniać, ponieważ posiadają niesamowitą inteligencję i są mistrzami zagadek oraz wymyślania czy rozgryzania spisków. Ich posunięcia zawsze są przemyślane, a przeciwnika- przewidziane. Przebiegłość czyni z nich dobrych polityków, szpiegów i dyplomatów, lecz mogą zajmować też inne stanowiska na przykład medyczne czy naukowe. Szybko się uczą, są bardzo dokładne i spostrzegawcze. Ich inteligencja często czyni ich chłodnymi i pogardliwymi dla innych.

Najczęstsze żywioły względem rasy: Umysł, Energia, Wiatr


Siliatijski wilk z Wysp Trojaczych

Najmniejsza z odmian wilka z Wysp Trojaczych. Zamieszkują pokrytą górami i pustyniami Siliatię. Ich szczupłe ciało, które pokrywa bardzo krótka, umożliwiająca intensywną utratę ciepła sierść, wybitnie źle znosi klimat panujący na północy.

Wilki te są świetnie przystosowane do życia w suchych, wietrznych warunkach. Mają szerokie, groteskowo duże uszy, umożliwiające im odpowiednie regulowanie temperatury, długie i gęste rzęsy chroniące bystre oczy przed wpadającym w nie piaskiem oraz płaskie, ogromne łapy działaniem przypominające rakiety śnieżne - dzięki odpowiedniemu rozkładaniu ciężaru nie zapadają się w piasku. Ponadto służą im do wykopywania zdobyczy spod ziemi.

Umaszczenie obejmuje zazwyczaj beże, biele i brązy, rzadko występują czernie, chyba że w postaci plam, cętek i pasków. Wilki te mają niezwykle dobre zmysły, zarówno wzrok, węch, jak i słuch, co umożliwia im skuteczne polowanie w niesprzyjających okolicznościach. Są również niezwykle sprytne i czujne.

Osobniki tej rasy mają twardego ducha i mocny charakter. Potrafią dokonać niemożliwego, a niewygody nie są im straszne - szczególnie widać to u jednostek wychowanych na ojczystej wyspie. Nie cierpią sprzeciwu i przez to mogą czasami bardzo mocno naciskać, aby uzyskać sobie poparcie - czasem nawet za mocno. Stanowią jednak świetnych towarzyszy podróży i przygód, bo mają bardzo duże poczucie jedności; nie zostawią partnera, nawet jeśli będzie to oznaczało ich własną śmierć.

Najczęstsze żywioły względem rasy: Wiatr, Ziemia, Ogień


Sivarius

Rasa ta ukształtowała się po najechaniu smoków na Północne Ziemie, gdy zlodowacenie wymogło na wilkach wykształcenie cech pozwalających na normalne funkcjonowanie w takich trudnych warunkach.

Sivarius charakteryzuje się grubą, nieskazitelnie białą sierścią oraz oczami koloru błękitu/złota. Jeśli któryś wilk z tej rasy posiada skrzydła lub pióra, na jego sierści mogą pojawić się małe ilości czarnych odcieni, głównie na karku, grzbiecie i łapach. Zdarzają się również takie, u których pojawiają się inne kolory, lecz to wskazuje na to, że przodkowie danego osobnika mieli potomstwo z przedstawicielami innych ras. 

Stworzenia te są odporne na zimno, za to trudno jest im egzystować na terenach, gdzie temperatura przekracza 10 stopni. Sprawdzają się w wielu profesjach, zwłaszcza jako wojownicy (dzięki dużej wytrzymałości i przystosowaniu do panujących warunków) oraz uczeni (lubują się w nauce,  zdobywanie wiedzy jest dla nich rozrywką). Hierarchia, a co za tym idzie posłuszeństwo wobec przełożonych jest dla nich bardzo ważne i niemal święte. Są gotowi oddać życie za wiarę, rodzinę i wyznawane wartości.

Z powodu lodowatych warunków, w jakich funkcjonują, ich serce bije wolniej od innych wilków. Żyją dłużej niż przedstawiciele innych ras (jednostki w 100% Sivarius o 5 lat dłużej).

Najczęstsze żywioły względem rasy: Woda, Wiatr, Energia


Somnum

Rasa autorstwa: ΛNTILIΛ#8184

Przedstawiciele tej rasy są wilkami o harmonijnej budowie ciała – mają umięśnione ciało, lecz nie zbyt muskularne; symetralne rysy pyska, które nie są zbyt ostre ani za bardzo delikatne. Sierść, która przybiera pastelowe kolory, jest średniej długości, oraz puszysta i jedwabista w dotyku. Bardzo często spotyka się białe brzuchy i skarpety. Ogon jest dosyć długi. Kolory oczu są bardzo intensywne i emanuje od nich dobra, przyjazna energia, która cechuję tę rasę. Wilki te lubią nosić biżuterię. Somnum ma przyjazne usposobienie – jest ciepłym, oddanym wilkiem, który jest zawsze chętny do pomocy, niezależnie czy jesteś bezdomnym, nieznajomym wilkiem lub przyjacielem w potrzebie. Cierpliwość jest mocną stroną tychże wilków. Są one również wielkimi idealistami a wartości, takie jak prawda, sprawiedliwość czy życie, są dla nich niemal święte. Złamanie ich w obecności Somnuma sprawi, że przestanie nazywać cię przyjacielem i zacznie traktować cię jak najgorszego zbrodniarza, dopóki nie naprawisz swojego błędu. Przez swój idealizm są bardzo wrażliwe – nie znoszą cierpienia innych istot, brutalności, która otacza nasz świat oraz obojętności czy nawet wrogości wobec innego wilka. Cechą charakterystyczną jest skłonność do marzycielstwa – potrafią tak zanurzyć się w świat marzeń, że niektórzy nie potrafią oni rozróżnić rzeczywistości od snu. Niektóre wilki nie są w stanie znieść okrucieństwa i zła, które, ich zdaniem, przesiąkło ten świat, że starają się uciec od niego w swoje wyobrażenie idealnego świata, z którego czasem nie wracają…

Najczęstsze żywioły względem rasy: Energia, Umysł, Materia


Teneriski wilk z Wysp Trojaczych

Są to wilki przystosowane do długich podróży i leśnych terenów. Ich sylwetki są dłuższe od sylwetki przeciętnego wilka, grzbiet szeroki i mocny, zad oraz łapy dobrze umięśnione, a klatka piersiowa - pojemna i głęboka. Stworzenia te słabo posługują się magią (nie odnawiają energii magicznej jak ich pobratymcy - do tego potrzebują specjalnych rytuałów), nadrabiają to jednak zwinnością i szybkością, która nieraz przewyższa nawet najlepiej wysportowanych posłańców Królestwa.

Przez życie w klimacie cieplejszym niż ten panujący na północy, gęsta sierść występuje tylko na piersi, czasem na brzuchu i dole kończyn. Oprócz tego nieodłączną częścią wyglądu przedstawiciela tej rasy jest długi ogon ciągnący się po ziemi (zazwyczaj jest przycinany, aby nie plątał się w zaroślach) oraz długie, spiczaste uszy.

Wilki tej odmiany są najbardziej nieśmiałe i ciche spośród wszystkich ras z Wysp. Niechętnie dzielą się swoimi sekretami, są nieufne wobec obcych, a swoich przekonań potrafią bardzo zapalczywie bronić. Uwielbiają naturę i nie mogą żyć bez roślin i zieleni. Ich życie składa się z wiecznej tułaczki, często jest więc tak, że wilk pochodzący z Teneris nie potrafi usiedzieć zbyt długo na miejscu. Nie boją się ryzyka i bólu, aczkolwiek do krwi podchodzą jak do rzeczy świętej i nie popierają nadmiernego jej przelewania. Wilki tej rasy wyznają monoteistyczną wiarę w Rakazuth, która występuje tylko na najmniejszej spośród trzech wyspie.

Umaszczenie obejmuje odcienie szarości, beżu, czerni, bieli i brązu i składa się z mniejszych lub większych plam. Bardzo rzadko występują jaskrawe kolory i geometryczne wzory - znaleźć je można jedynie u przedstawicieli linii kapłańskich i rządzących.

Najczęściej występujące żywioły: Energia, Natura, Ziemia.

Niektóre wilki są zupełnie niemagiczne (dotyczy to szczególnie rodowodów kapłańskich).


Torus

Wielu wierzy, że rasa ta ma pewne powiązania z Hagarem, Panem Burz, ze względu na ich najczęściej spotykaną moc- elektryczność. Jest to jednak tylko pogłoska.

Z wyglądu raczej krępi, o szorstkiej sierści w stonowanych odcieniach, często z odznaczeniami w innych kolorach. Charakteryzują ich dropiate pyski, silne łapy oraz szerokie skrzydła. 

Uwielbiają zabawę, sypią żartami na prawo i lewo, zdarza im się być nietaktownymi. Wydają się być wiecznie rozbawieni, lecz to nieprawda, są bowiem zmienni jak pogoda. W tych krzepkich ciałach płynie gorąca krew, która w razie irytacji uderza im do głowy, przez co są bardzo wybuchowe. Powstrzymanie ich temperamentu i zapału to nie lada sztuka. Kiedy używają magii, często nad nią nie panują.

Najczęstsze żywioły względem rasy: Elektryczność, Ogień, Ziemia


Valderijski wilk z Wysp Trojaczych

Najbardziej różnorodna rasa spośród wszystkich trzech - i zarazem największa gabarytowo. Z tytułu, że żyją w górach Valderii, wilki te są nieco bardziej krępe od swoich pobratymców. Występują jednak u nich kluczowe cechy rasowe zaliczające je do odmiany wilków z Wysp Trojaczych - szpiczaste uszy, długie łapy i specyficzne, niezbyt kolorowe ubarwienie (aczkolwiek tutaj spotyka się odcienie niebieskiego i fioletu). Prawdopodobnie jednak nie są zbyt blisko spokrewnione z osobnikami z pozostałych dwóch lądów, ponieważ w społeczności valderijskiej występują osobniki skrzydlate. Bardzo prawdopodobne jest, że wiele wieków temu obce wilki ze stałego lądu przybyły na tereny Valderii i zmieszały się z ówcześnie tam mieszkającym odłamem wilka z Wysp Trojaczych.

U większości sierść bywa gęsta i długa na całym ciele, co ma chronić przed mrozem na wysokościach. Na futrze mogę występować różne wzory - od pasków, przez łaty i kropki na rozległych plamach kończąc. Jeśli występują kolory, to pojawiają się one na karku, pysku i końcach skrzydeł - o wiele bardziej wyraźnie u basiorów niż wader.

Wilki te są bardzo stanowcze, ale, podobnie jak swoi kuzyni, mają głębokie poczucie jedności. Długo trzeba pracować na ich zaufanie, jednak gdy wejdzie się w ich krąg rodzinny, można mieć pewność, że nie zostanie się na lodzie. Obowiązki im zlecone wykonują sumiennie i z wielkim zaangażowaniem, niestety bywają również uparte i niechętne do zmiany poglądów. Często uciekają się do przemocy, bo nie lubią się cackać - ich zdaniem lepsze jest szybsze rozwiązanie siłowe niż długie, męczące dyskusje.

Najczęstsze żywioły względem rasy: Ziemia, Woda, Wiatr


Verdis

Wilki tej rasy są bardzo rzadko spotykane, na tyle że ich narodziny w niektórych kręgach uchodzi za dobry omen. Przedstawicieli tej rasy wyróżnia to, że zupełnie nie są podobni ani do swoich rodziców, ani do rodzeństwa. Jako jedyny wilczek z miotu przybierają nietypowy wygląd.

Posiadają wspaniałe, długie ogony oraz gęstą sierść, która przybiera barwy kryształów bądź pięknego, gwieździstego nieba. Oczy wyglądem przypominają kamienie szlachetne, nieraz błyszczą, gdy te używają swoich mocy.

Legenda opowiada, że są to wilki przepełnione miłością. W niektórych przypadkach tak bardzo, że same nie potrafią się zakochać i stają się nieprzystępne. Mają słabość do błyskotek, sztuki i muzyki, także do tańca oraz śpiewu. 

Rodzi się ich na tyle niewiele, że trudno jest opisać cechy charakteru typowe dla większości przedstawicieli tej rasy.

Najczęstsze żywioły względem rasy: Materia, Umysł, Ziemia


Xynth

Tajemnicze wilki o smukłych kształtach i ciemnej sierści, często z elementami innych kolorów. Pojawiają się i znikają niezauważone. Do ich unikalnych umiejętności należy przybieranie postaci cienia lub przezroczystej powłoki, jakby usianej gwiazdami.

Nie lubią wtrącać się w bieg wydarzeń, wolą obserwować z boku i zdobywać informacje dla swoich własnych korzyści. Zazwyczaj obojętne wobec państwa, jednak wiedzą więcej niż przeciętni obywatele, przez sobie znane sposoby zdobywania dostępu i do tajnych zapisków, i do słowa mówionego w sekrecie. Wolą stanowiska mniejszej wagi bądź pasujące do ich zainteresowań jak np. kronikarz, artysta czy szpieg.

Nie ufają nikomu i niczemu, są mistrzami w maskowaniu prawdziwych uczuć.

Najczęstsze żywioły względem rasy: Umysł, Materia, Energia


Zerdiny ze Wschodu

Rasa zwana w zamierzchłych czasach “Niegodnymi”, “Potępionymi” czy po prostu “ Dziećmi Nottue”. Legenda mówi, że ta rasa powstała, aby pokonać inne wilki i zdominować wszelkie istoty żywe. Nie wiemy, ile w tym prawdy, wielu wciąż w to wierzy, a charakter wschodniej odmiany Zerdina może pomagać utrzymać te historie przy życiu. Są to bowiem silne wilki o naturalnym zmyśle walki, wybuchowej naturze i surowości, tworzące rozległe hierarchiczne struktury o jasno określonych prawach i obowiązkach. Dla obcych często agresywni, a gdy zasmakują wilczej krwi, łatwo jest im wpaść w furię. Są za to bardzo inteligentnI i błyskotliwi, wiedzą jak działać, by osiągnąć jak najwięcej korzyści.

Młode osobniki charakteryzuje krótka sierść w różnych odcieniach brązu, natomiast starszym futro z czasem czernieje, ponieważ nie spędzają już tak dużo czasu na palącym słońcu.

W ich kulturze nie istnieją rody. Królestwo ma z nimi napięte stosunki

Najczęstsze żywioły względem rasy: Materia, Ogień, Umysł


Zerdiny z Królestwa

Zerdiny żyjące i wychowane na terenach królestwa najczęściej mają sierść dwukolorową, zawsze po części czarną. Nie jest bezwzględnie jednolita, tak jak u ich krewniaków spoza granic, ponieważ na przestrzeni lat przybyłe na Północ wilki ze wschodu mieszały się z innymi rasami. Jednak jest też sporo osobników całkowicie czarnych.

Po przodkach odziedziczyły nie tylko kolor, ale i inteligencję oraz uznanie dla hierarchii. Wiele z nich ma świetne umiejętności walki i większość podchodzi do obcych z dużym dystansem. Są krnąbrne, uparte i odważne, nie dadzą sobie w kaszę dmuchać i wiedzą, czego chcą. Zdarzają się jednostki agresywne.

Często doświadczają dyskryminacji w stosunkach społecznych, ponieważ dla niektórych zerdin to zerdin - bezlitosny, żądny krwi dzikus, nieważne skąd.

Najczęstsze żywioły względem rasy: Materia, Woda, Umysł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Netka Sidereum Graphics