sobota, 9 maja 2020

Aziroth

Exileden

Honor zginął, ale zobaczę co da się zrobić.

Imię: Aziroth
Ród: Wymarły, Aziroth nie identyfikuje się jako część swojego przybranego rodu.
Wiek: 8 lat
Płeć: Basior♂
Rasa: Zerdin
Stan: Mieszkaniec
Stanowisko: Wojownik Lądowy
Charakter: Aziroth bywa nieprzyjemny, nieco wycofany i woli unikać tłumów. Wydaje się chłodny i szorstki, wiecznie pogrążony w swoich rozmyślaniach, niekiedy sprawiając wrażenie nieobecnego, jednak usilnie stara się, aby inni nie patrzyli na niego tak, jakby był aspołeczny i unikał towarzystwa za wszelką cenę Powoli i stopniowo uczy się poczucia humoru i empatii, jednak z oczywistych względów nie jest to dla niego najprostsze. Wciąż nie wyzbył się swoich sadystycznych zapędów, a pod wpływem gniewu zamienia się w dzikie zwierzę, bez żadnego sumienia czy zdrowego rozsądku. Mimo iż nauczył się pewnej cierpliwości, wciąż ta granica jest cienka jak włos i strasznie łatwo ją przekroczyć.
Na każdą sprawę ma dwa rozwiązania, pierwszym jest siłowe, pełne brutalności i zasiewania grozy w wilczych sercach, a drugim jest obrócenie kota ogonem, tak by wszystko wyszło na jego korzyść. Jego umiejętności manipulatorskie są wciąż na wysokim poziomie, podobnie, jak zdolność wyjątkowo wiarygodnego kłamstwa i istnie mistrzowskiego oszustwa. Jest inteligentny, sprytny i cierpliwy, wykorzystuje każde potknięcie bardzo skrupulatnie. Uwielbia podporządkowywać sobie inne wilki, co więcej, jest w tym dobry. Posiada niezachwianą wiarę we własne umiejętności, jednak zdaje sobie sprawę również ze swoich wad i skutecznie je zwalcza. W razie potrzeby okazuje się urodzonym przywódcą. Potężnym, rozsądnym i odważnym. Posiada dar umiejętnego kierownictwa podporządkowanymi wilkami i potrafi go należycie wykorzystać. Wykazuje się swoją stanowczą naturą i potęgą.
Lubi mieć nad kimś przewagę, świadomość dominacji napawa go prawdziwą dumą. Każde zwycięstwo traktuje jako wyraźny dowód swojej siły, zaś porażki znosi bardzo dobrze, skupiając się na poprawie swoich błędów. Każde niepowodzenie bierze sobie głęboko do serca i nigdy nie popełnia go drugi raz. Jest stworzeniem nadzwyczaj pamiętliwym, a przy okazji mściwym i dzikim, więc zapamiętuje każdą krzywdę, jaką ktoś mu wyrządził i najczęściej wyciąga z tego nieprzyjemne konsekwencje. Ma mentalność zatwardziałego żołnierza, kierując się honorem na każdym kroku. Bywa śmiertelnie poważny, przez co przez niektórych uważany jest za sztywniaka. Wymaga bezwarunkowego szacunku do swojej osoby, stara się stawiać wszystkich do pionu i nie wybacza. Wyciąganie przez niego sprawiedliwości jest procesem długim i nadzwyczaj bolesnym. Nie można liczyć na bijatykę, wyzwiska i szybkie zakończenie problemu. Aziroth woli brutalniejsze metody, gdy już ma się zemścić, to tak, aby pozostawić po sobie jak najboleśniejsze piętno. Objawy sadyzmu pojawiają się u niego na tyle często, by uznać go za wariata, jednak niespecjalnie się tym przejmuje. Bardzo trudno jest nadążyć za tokiem jego myślenia, a podjęte przez niego działania zazwyczaj pozostają niezrozumiane przez inne wilki.
Posiada dużą ilość wrodzonej werwy, która sprawia, że kompletnie nie toleruje on wszelkich leniów, nudziarzy, zrzęd i tych, którym wystarcza przeciętność. Jest nadzwyczaj energiczny, wciąż czuje potrzebę robienia czegoś. Jest rozgarnięty i nadzwyczaj pracowity, a każdą misję wypełnia z zaangażowaniem i swoim wyczuciem perfekcjonizmu. Wytrwale dąży do wyznaczonych przez siebie celów, pokonując wszystkie przeciwności i przeszkody, jakie rzuca mu pod nogi los, nigdy nie odpuszcza.
Bywa kłótliwy, lubi się sprzeczać, jednak stara się, aby agresja nie miała miejsca w jego dyskusjach. Ma na tyle rozsądku i sprytu, by rozwiązywać poważne sprawy na zupełnie inne oraz znacznie spokojniejsze sposoby. Posiada cięty język, ma zdolność do rzucania ripostami na prawo i lewo, a sarkazm, ironia, bezczelność i pewnego rodzaju zgryźliwość są nieodłącznymi towarzyszami tych zabiegów. Wystarczy jedna, uwaga z jego ust, by gwałtownie uciszyć i zwrócić na siebie uwagę całego tłumu.
Wygląd: Aziroth to bardzo wysoki wilk. Na większość wilków w Królestwie jest zmuszony patrzeć z góry. Podoba mu się jednak ta perspektywa i nie ukrywa zadowolenia ze swojego wzrostu. Swoją wielkością budzi podziw, jak i szacunek, a także grozę. Jest się czego bać, gdyż budowa jego ciała, dzięki długotrwałym i wyczerpującym ćwiczeniom może pochwalić się fizyczną perfekcją. Wysportowana sylwetka i twarde, wyćwiczone mięśnie idealnie się na nim odnajdują, pod osłoną gęstego, czarnego futra. Jest nadzwyczaj zadbane i miękkie w dotyku. Pysk basiora ma zgrabny, ładny zarys, jednak często bywa zmarszczony w wyrazie gniewu. Jego niemal złote oczy z pewnością najbardziej przyciągają wzrok innych wilków, ze względu na swój nietypowy odcień. Na jego ciele widnieje wiele blizn.
Żywioł: Materia, Sny
Moce:
1. Somniabunt - Samą myślą Aziroth może sprawić by wybrana istota zapadła w sen tak głęboki, że nie jest w stanie samodzielnie się z niego wybudzić. Doskonale potrafi go kontrolować, doprowadzając albo do śmierci z przerażenia, albo po prostu podchodząc i zabijając przeciwnika podczas jego snu. Może wykorzystać tę moc również na większej ilości wrogów.
2. Immanitas - wewnętrzna bestia Azirotha, objawiająca się możliwością kontroli nad specjalnym rodzajem ciemnej materii. Wykazuje wyjątkowo niebezpieczne właściwości, a dodatkowo jest nadzwyczaj ciężka do opanowania, co daje wybuchową mieszankę. Obecnie Aziroth kontroluje ją całkowicie, a dodatkowo jest rozwinięta do najwyższego możliwego stopnia, co czyni tę moc jeszcze bardziej niebezpieczną.
3. Vena Tenebris - Jest to moc, która umożliwia basiorowi przybranie postaci ciemnego dymu na krótki okres czasu. W tej formie porusza się znacznie szybciej, a przy okazji jest całkowicie odporny na jakiekolwiek obrażenia, gdyż pozbywa się swojej materialnej formy. Po wyjściu z tej formy, Aziroth wchodzi w fazę "Spaczenia", która z jednej strony czyni go odporniejszym i silniejszym, jednak blokuje zarówno jego rozum jak i wszelkie zmysły. Jeśli w tej fazie wyczuje krew, agresja i destrukcja jest niemal nieunikniona.
Rodzina: Biologiczni rodzice go porzucili, a przybrana rodzina nie żyje
Druga Połówka: Brak
Potomstwo: Brak
Miejsce Zamieszkania: Aziroth dużo podróżuje, nie ma rzeczywiście stałego miejsca zamieszkania. Posiada jednak jaskinię w Dystrykcie IV, gdzie wpada od czasu do czasu, między swoimi podróżami.
Patron: Nottue
Umiejętności: 

Intelekt: 13 | Siła: 13 | Zwinność: 9 | Szybkość: 11 | Latanie: 0 | Pływanie: 9 | Magia: 16 | Wzrok: 10 | Węch: 9 | Słuch: 9 |

Historia: Biologiczni rodzice Azirotha porzucili go, wyczuwając problemy, jakie mógł sprawić on w przyszłości. Wyczuwali jego moc i nie chcieli mieć z nią nic wspólnego, zostawili go więc w lesie poza granicami Królestwa, mając nadzieję że ten padnie z głodu bądź z wycieńczenia. Tak się jednak nie stało, został przygarnięty przez pewien Ród. Wilki te również wyczuli moc, jaka drzemie w szczenięciu. Został uznany za zagrożenie najwyższego stopnia, którego nie dało się kontrolować. Zamykany w podziemnych, ciemnych lochach i skuwany ciężkimi kajdanami oraz łańcuchami, aby nie mógł wyzwolić swojej mocy,  poznał smak krwi jako pierwszy w swoim życiu. I zaczął łaknąć go bardziej niż resztek jedzenia i brudnej wody. Gdy nieco podrósł, jego moc zaczęła rozpierać go od środka, aż pewnego dnia wybuchła i rozniosła wszystko na swojej drodze. Aziroth zaczął uciekać, mordując przy tym wszystkich, którzy próbowali go powstrzymać. Liczyło się dla niego jedynie to, by wydostać się z koszmaru, w którym został wychowany. Pognał więc przed siebie. A ci nieliczni, którzy przeżyli, już więcej nigdy go nie spotkali.
Inne: 
- Niemal perfekcyjnie widzi w ciemnościach.
- Mimo mocnej głowy do alkoholi, nigdy ich nie tyka. Jest również wolny od wszystkich możliwych nałogów. Wierzy, że tylko dzięki temu utrzyma dobre funkcjonowanie swojego organizmu.
- Nie przepada za szczeniętami. Według niego są to istoty zbyt kruche, by mógł się do nich zbliżyć.
- Nie wierzy w miłość ani przyjaźń. Może dlatego, że nigdy jej nie doświadczył.
- Ma bardzo czujny sen. Nawet w stanie głębokiego uśpienia jest w stanie obudzić się gdy tylko usłyszy niepokojący szmer.
Autor:  gloomrise@gmail.com|| Advesari (howrse)|| Slake#6414 (discord)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Netka Sidereum Graphics